“The Broker - ikke slik som det en gang var”
Anmeldelse av The Broker

The Broker
Kjøkken: Kafé, Gastropub
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Hva har skjedd med The Broker?

Min kone og jeg har besøkt The Broker over flere år og har har hatt mange fine opplevelser her. Helt til det toppet seg i dag. Vi skulle avslutte handledagen i Bogstadveien med et stopp på The Broker. Vi bestilte det vi skulle ha med appen som vi fikk beskjed om. Vi fikk servert 4 glass av noe vi ikke hadde bestilt. Riktig nok hadde vi bestilt EN av det vi fikk servert. Vi var to personer og måtte betale for 3 glass vi mente vi ikke hadde bestilt. Servitør sto på sitt og ville ikke gjøre noe med dette. Lite smidig kundebehandling. Fikk en overhøvling på engelsk at vi som kunde hadde bestilt feil. Null ydmykhet, følte oss lite vedkommen når vi tok opp dette. Trist for The Broker, stedet har tapt seg, ikke bare på denne opplevelsen, man også andre hendelser som flere andre har snakket om. Total mangel på å fokusere på at gjestene/kundene skal føle seg velkomne.. Stedet kommer ikke til å bli brukt fremover.

Takk, Vacation597979

Anmeldt 15. mars 2020 via mobile enheter

Vi har vært mange ganger på Broker det siste halvåret og spist oss mer eller mindre gjennom menyen. Vi har vært veldig fornøyde, kun en gang har vi opplevd at maten ikke hadde kvaliteten vi forventet, men alle kan ha en dårlig dag. Spesielt burgeren og fish and chips er solide retter til en god pris. Stedet har en hyggelig atmosfære og er absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Brattli
Anmeldt 24. november 2019

At vi hadde reservert bord var uinteressant for de som jobbet der. Vi måtte ake oss inn mellom to andre par og tross gjentatte forsøk på å få bestilt mat og drikke ble vi bare ignorert og oversett til kjøkkenet hadde stengt. Av det vi så andre rundt oss spiste forstod vi at vi tross alt ikke gikk glipp av noe- det var misfornøyde kommentarer om maten på begge sider av oss.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Carina A
Anmeldt 8. september 2019

Spiste lunsj der 7.september. Blåskjell til meg og fiskesuppe til fruen. Kanskje det værste jeg har smakt. Folketomt der inne, men det skyldes vel maten. Styr unna

Dato for besøk: september 2019
Takk, Dahle72
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Dette var en gang for 25 år siden et trendy sted, nå har det blitt en rolig, litt sliten og mer brun pub. Fortsatt samme mørke innredning, men de grønne skinn benkene/sofaene er nå så slitt at de kanskje bør fornyes. Selv på en fredag kveld er det ikke lenger veldig folksomt her. Koselig med lysekroner og avslappende mørk atmosfære og dempet musikk. Her får man også kjøpt tradisjonell pub mat som fish & chips. Hyggelig sted.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Bunny-and-Clyde

Reisende som så på The Broker, så også på

Har du vært i The Broker? Del dine erfaringer!