“Opplevd Norges dårligste service ”
Anmeldelse av 34th Restaurant & Bar

God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Anbefaler ikke. Så sykt dårlig service. Mat er heller ikke noe wow. Vi har ventet 30min før vi fikk meny 30min før vi fikk mat til og med 30 min når vi skulle betale regning. Ringte 3 ganger for å endre bord bestilling fordi de kunne ikke gi svar . Ringte 3 ganger for å spørre om vi kunne ta med bursdag kake. Til slutt fikk vi dårlig svar fra restaurant sjefen som han sier - dere har snakket med resepsjon det er ikke noe med restaurant å gjøre ! Vi var liksom -wtf excuse me ? Er ikke verdt til prisen for å si det sånn

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 1225Madi
Espen N, Leder  på 34th Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Kjære 1225Madi.

Jeg beklager virkelig at dette er opplevelsen dere sitter igjen med, slik skal det selvfølgelig ikke være.
Din tilbakemelding vil selvfølgelig bli fulgt opp i flere ledd, slik at vi kan sikre at slikt ikke skjer igjen.

Jeg ber deg ta kontakt med meg på espen.nordhagen@radissonblu.com, da jeg ønsker å invitere dere tilbake til restauranten for en bedre opplevelse.

Executive Assistant Manager

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelige servitører. Storslått utsikt, fra alle bord bortover i det smale lokalet. Kunne vært enda bedre om bordene var trukket bort til vinduet.

De seks retten var gjennomgående gode og lekkert lagt opp. Men posjonene var små, nesten litt gjerrige. Ingen av oss ble ordentlig mette, inkludert damen.

Oksebringen var god. Oksefilletten i samme rett gråstekt gjennom hele. Litt trå.

Godt brød og smør.

Skralt utvalg på vin. Én proseco. Ingen cava. Ingen cremant.

Vær obs på et tidvis kaldt trekk, visstnok som følge av heisene som skyver luft. Kle deg litt ekstra.

Verdt en tur om utsikt er motivasjonen, men dessverre ikke for mat og atmosfære.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, matgladest

Kjære matgladest

Tusen takk for hyggelig anmeldelse.
Vi tar med oss kommentarene dine i jobben vår med å gjøre restauranten og opplevelsen enda bedre, både med tanke på atomosfære og utvalg.

Tusen takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte 3-retters satt meny og var veldig fornøyd med alt. Koselig restaurant i 34. og serviceinnstilte servitører. Ikke den billigste plassen, men verdt det

Takk, 749elinr

Kjære 749elinr

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og review!
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Forutenom utsikten (som er en av Oslos beste) kan jeg dessverre ikke anbefale denne restauranten. Maten var skuffende og overpriset. Synes heller ikke menyen var særlig spennende. Oslo har fått såpass mange gode restauranter etterhvert at denne faller igjennom. Kommer nok ikke tilbake hit... hadde det ikke vært for utsikten. Tar nok heller bare en drink i baren neste gang og middagen et annet sted.

Takk, Per Martin N
Espen N, Leder  på 34th Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Kjære Per Martin N

Jeg beklager så mye at du har hatt en opplevelse i 34TH Restaurant som ikke svarte til dine forventninger og at du føler at maten har vært skuffende og overpriset.
Det er selvfølgelig svært viktig for oss med tilbakemeldinger og vi setter derfor stor pris på om du kan ta deg tid til å gi oss en mer detaljert tilbakemelding på hva som ikke falt i smak og eventuelt andre faktorer som har påvirket dette?
Du kan gjerne sende denne til meg direkte på espen.nordhagen@radissonblu.com

Igjen, beklager for at kvelden i 34TH ikke stod til dine forventninger.

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Det er spennende å komme til en middag på en restaurant som har fått stor omtale i avisen og ikke vite hva man skal få servert. Vi liker det. Og starten var lovende med smakfullt innredet lokale, lavt støynivå og ikke minst: Den mest storslåtte utsikten fra en restaurant i Oslo sentrum - fra 34. etasje!
Vi hadde kjøpt en pakke med treretters middag. En prosecco som start på middagen er heller ikke feil, selv om denne var en smule døv. Men neste lille rett, to bittesmå ulike brød med rørt smør smakte svært godt. Det gjorde neste smårett også, en bittelite toast med rogn på en krem.
Så var det kongekrabbens tur: Nydelig kvalitet, men tilbehøret var vi imidlertid ikke enige om hvorvidt passet eller ikke; for den ene var det greit, for den andre var det ugreit.
Hovedretten var to stykker kjøtt; et av svin og et av storfe. Det siste var førsteklasses, og det var tilbehøret også. Svinestykket, derimot, var på begge tallerkner etter vår smak småharskt.
Men desserten; himmelsk god!
Og så kelneren, da: En meget hyggelig og hjelpsom mann. Han fant en innertier av en vin til den sjokoladebaserte desserten, også.
Samlet sett: Kelneren, atmosfæren og utsikten løfter til en god firer.

1  Takk, 769kjellj
Espen N, Leder  på 34th Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kjære 769kjellj.
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive tilbakemelding etter deres besøk i 34TH.
Vi setter stor pris på slike detaljerte tilbakemeldinger på opplevelsen, som bare hjelper oss og bli bedre.
Vi er glad for at kvelden ble en suksess!
Tusen takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake!

Mvh,

Reisende som så på 34th Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i 34th Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!