“Fantastisk atmosfære 👍”

Kjøkken: Bar, Pub
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger, og bare elsker dette stedet. Deilig atmosfære, nydelig mat, og meget godt utvalg i alle typer drikke. Silden er absolutt å anbefale. Enjoy

2  Takk, 518ketile
KajaMNT, Daglig leder på Fyret mat & drikke, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Hei,

Så hyggelig å høre at dere trives hos oss. Hjertelig velkommen tilbake skal dere være ⚓️

Anmeldt 23. oktober 2018

Stedet har et bredt utvalg av akevitt, og vår favoritt, smørbrød med akevitt-sild, har dessverre krympet betraktelig etter hvert. I begynnelsen dekket smørbrødet hele tallerkenen, nå seilte den som en ensom båt midt på tallerkenen, men til samme pris. Smørbrødet smaker godt, det, men savner mer mat!

Hyggelig og erfaren betjening, god stemning.

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, Pavane53

Hei,

Deres opplevelse med silda synes jeg høres rart ut, her er det nok gjort en feil fra vår side - det beklager jeg i såfall.
Vi har faste mål på alle smørbrødene våre, slik at det nettopp skal være samme mengde fra gang til gang (dette ble innført i 2016 da jeg kom tilbake)
Noe prisendringer vil jo forekomme med tiden da varer inn blir dyrere, lønninger/husleie/strøm øker osv.

Håper dere stikker innom igjen, hjertelig velkommen tilbake ⚓️

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Panert rødspette var helt ok, men rekesmørbrød med lakereker var rett og slett en nedtur. Til den prisen forventer en ferske reker, faktisk. Ellers hyggelig betjening. Koselig miljø trekker opp.

Takk, Jarl Andrew S
KajaMNT, Manager på Fyret mat & drikke, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei Jarl,

Takk for tilbakemelding.
Vi ligger midt i Oslo sentrum og føler vi ligger ganske rimelig på matpriser med tanke på mengde gjestene får. At vårt rekesmørbrød ikke falt i smak var synd å høre, men med tanke på lokasjon, generelle utgifter og mengde er det dessverre ikke mulig for oss å skrelle 200gram ferske reker til den prisen.

Håper du tar turen innom og prøver noe annet fra menyen. Velkommen!

Mvh Kaja Tinderholt, daglig leder

Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Hadde en fortreffelig aften med daglig leder! Snakket varmt om leverandører og hadde vid kunnskap innen kundebehandling! Neste blir fagbrev

Dato for besøk: august 2018
Takk, 115kjetilh

Hei Kjetil.
Takk for besøket og en hyggelig anmeldelse. Vi får nå se hva som skjer utdanningsmessig, men den generelle kjærligheten for faget er som sagt stor ;)

Velkommen tilbake neste gang dere er i byen.

Hilsen Kaja Tinderholt
Daglig leder

Anmeldt 14. juni 2018

Jeg pleier alltid stikke innom Fyret når jeg besøker Oslo. Et herlig og uformelt sted hvor de har satt Aquavit - livets vann - i sentrum. Norges beste og største utvalg. Absolutt verdt et besøk!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, frodet192

Hei Frode,
Takk for fin omtale og så hyggelig å høre at du kommer innom når du er i byen.
Håper vi ser deg igjen snart til bla. smaking av mere «livets vann»

Mvh Kaja Tinderholt
Daglig leder

Reisende som så på Fyret mat & drikke, så også på

Har du vært i Fyret mat & drikke? Del dine erfaringer!