“Fantastisk! ”
Anmeldelse av Tatakii Asian

Tatakii Asian
Beskrivelse: Her på Tatakii Asian har vi tatt utgangspunkt i det japanske fenomenet «Izakaya» Før i tiden var dette et utsalgssted for Sake, og etter hvert begynte de også å servere småretter slik at man kunne sette seg ned og nyte deilig mat mens man smakte på drikkevarene. Izakaya er et japansk kulturfenomen, men de serverer ikke nødvendigvis bare rendyrket japansk mat. De henter inspirasjon fra andre verdenskjøkken og særlig koreanske og kinesiske smaker og teknikker er å finne på menyen. Det samme gjør vi her på Tatakii Asian, og vi ønsker at våre gjester sitter lenge, drikker og koser seg med deilige småretter som gjerne serveres i flere omganger. Vi har en egen flott bar, chambre separee og uteservering på våren og sommeren. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen!
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

En fantastisk og superbra opplevelse for hele familien. Vi bestilte mange retter for å dele og fikk smake mye ulikt. Rettene serveres som små kunstverk og smakte nydelig!

Takk, C8181MDannne
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Tatakii Asian, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei Anne!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart!

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

En hyggelig aften, men uten at vi fikk noen spesiell opplevelse. Alt ble litt vel mye på det jevne, ikke slik at det er stedet du tenker at du må besøke på nytt. Litt for treg og rotete betjening med for mange involverte. Maten var god men litt for mye samme smak og uten det lille ekstra. Vi gikk litt mellomfornøyd og velger noe annet neste gang.

1  Takk, Ola H
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Tatakii Asian, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei Ola!

Så synd å høre at dere ikke var helt fornøyd med opplevelsen. Send meg gjerne en epost til monique@dinnergruppen.no med litt mer informasjon om besøket så kan vi ta en titt på hva som skjedde :-)

Mvh

Monique

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi fikk mange småretter anbefalt av servitøren vår som jeg og kjæresten delte, og det var vanvittig godt! Vi kommer absolutt tilbake og vi gleder oss allerede!

1  Takk, MariaA1777
Monique V, Guest Relations Manager på Tatakii Asian, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei Maria! Så godt å se at dere koste dere hos oss :D

Håper vi ser dere igjen snart :-)

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Spiste sea food bisque og moneybag. Begge deler var gode, men matcher virkelig ikke mengde mat med tanke på pris. Og jeg er ikke spesielt «storspist».

Takk, mariee395
Monique V, Guest Relations Manager på Tatakii Asian, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hei Marie!

Tusen takk for konstruktiv og fin tilbakemelding :-) Håper allikevel vi ser deg igjen snart :-)

Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Vakkert og godt! Vi valgte Crispy Duck og den var himmelsk god. Servitøren var flink til å følge oss opp og kom med gode anbefalinger.

Dato for besøk: august 2018
8  Takk, angica123
Monique V, Guest Relations Manager på Tatakii Asian, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding!

Håper vi sees igjen snart!

Reisende som så på Tatakii Asian, så også på

Har du vært i Tatakii Asian? Del dine erfaringer!