“Hyggelig, dempet og perfekt”
Anmeldelse av Tatakii Asian

Tatakii Asian
Beskrivelse: Her på Tatakii Asian har vi tatt utgangspunkt i det japanske fenomenet «Izakaya» Før i tiden var dette et utsalgssted for Sake, og etter hvert begynte de også å servere småretter slik at man kunne sette seg ned og nyte deilig mat mens man smakte på drikkevarene. Izakaya er et japansk kulturfenomen, men de serverer ikke nødvendigvis bare rendyrket japansk mat. De henter inspirasjon fra andre verdenskjøkken og særlig koreanske og kinesiske smaker og teknikker er å finne på menyen. Det samme gjør vi her på Tatakii Asian, og vi ønsker at våre gjester sitter lenge, drikker og koser seg med deilige småretter som gjerne serveres i flere omganger. Vi har en egen flott bar, chambre separee og uteservering på våren og sommeren. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen!
Anmeldt 20. januar 2019

Første besøk på denne restauranten. Vi ble lunt mottatt og fikk et fint bord. Bestillingen var like dempet og korrekt som hele atmosfæren i lokalet. dette er et sted hvor man finner roen og servicen er strålende. Maten var av meget høy kvalitet, man merker virkelig at her brukes de beste råvarer. det er i det hele tatt ingen ting å sette fingeren på. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, torel708
Dinnergruppen, Kundeansvarlig på Tatakii Asian, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Hei Tore. Tusen takk for de fine ordene! Håper vi ser dere igjen snart :-)

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Har besøkt stedet i mange år; denne gang tok vi tasting menu. En opplevelse fra første til siste bit. Dessverre var vi uheldig med vår kelner til det gjensto 45 min. Først ventet vi 25 min før vi fikk bestilt drikke. Det på tross av at nabobordet ble hyppig besøkt av kelneren. Vi ble behandlet som luft. Da endelig drikken kom, måtte vi be om påfyll selv; ble ikke fulgt opp.Midt i måltidet skulle vi bestille rødvin til hovedretten. Vi spurte 2 ganger om vinkartet. Det tok så nye 20 min før vi fikk bestilt, og da var hovedretten fortært. Plutselig forsvant kelneren, og ble erstattet av en effektiv kelner som kunne sakene. Kanskje var vedkommende ny. På tross av dette og på grunn av maten kommer vi tilbake. Håper på bedre service neste gang

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Treblomster

Hei. Så synd å høre at dere ikke hadde en god opplevelse hos oss. Send meg veldig gjerne en epost til booking@tatakiiasisn.no med litt mer informasjon om besøket deres (når var dere hos oss, hvilket navn sto det på ++) så skal jeg få sett på det :-)

Hilsen Silje

Anmeldt 4. januar 2019

Vi er stamgjester hos Tatakii Asian og har testet oss igjennom denne menyen. Anbefaler alle å teste tunfisk tartar og moneybag. Når man er et større selskap er set-menyen til Tatakii fantastisk. Anbefales!

Takk, Maren S
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Tatakii Asian, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei Maren! tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! De rettene er mine favoritter også :-)

Anmeldt 21. desember 2018

Vi var et selskap på fem. Det var mitt første besøk på Tatakii, men de fire andre hadde vært der flere ganger og hadde vært godt fornøyd. Men ikke denne gangen. Vi bestilte en meny til 550 kroner per person. Sashimien, som var en del av forretten, var totalt smakløs. Hovedrettene var under pari - og svært skuffende, særlig for dem som hadde vært der før og forventet god kvalitet. Verst var desserten, som vi alle sendte ut uspist. Vi fortalte om vår skuffende opplevelse til servitøren, men fikk snaut nok noen beklagelse. En restaurant med respekt for seg selv, ville ha trukket desserten fra regningen. Men ikke her. Det ble 0 kroner i tips og en felles beslutning om aldri mer Tatakii.

Takk, Maxime55

Hei.

så synd å høre om besøket deres. send meg gjerne en epost med litt mer informasjon om besøket til monique@dinnergruppen.no så kan vi få sett på det :-)

Anmeldt 18. desember 2018

Vi var 7 stykker som gledet oss til crispy duck. En av oss sitter i elektrisk rullestol og vi hadde selvsagt sjekket på forhånd om det var tilgang for henne. Ja, da ikke noe problem var svaret. Da vi kom , var det lagt ut to skinner parallelt ned en ganske bratt trapp og der det ikke var plass til å snu en rullestol i bunnen av trappa. Som kjent har elektriske rullestoler smalere hjul foran enn bak og kan derfor ikke kjøre på parallelle skinner.
I dag fikk vi høre at en annen gruppe hadde opplevd akkurat det samme. De hadde også fått beskjed om at det var grei adgang.

Vi fant bord et annet sted.
Vi synes det er ille at en restaurant i dag ikke har adgang for en elektrisk rullestol, men vi synes det er enda verre å få feilaktig beskjed om mulig tilgang. Skjerp dere Tatakii!!

Takk, dalsbergstien
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Tatakii Asian, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Hei.

Viser til hyggelig samtale i dag med Lise og håper dere fikk en klarhet i hva som skjedde. Som sagt over telefonen så er det bare å ta kontakt med meg en annen gang så ser vi hvordan vi best kan løse det.

Mvh Monique

Reisende som så på Tatakii Asian, så også på

Har du vært i Tatakii Asian? Del dine erfaringer!