“Favoritt restaurant!”
Anmeldelse av Tatakii Asian

Tatakii Asian
Beskrivelse: Her på Tatakii Asian har vi tatt utgangspunkt i det japanske fenomenet «Izakaya» Før i tiden var dette et utsalgssted for Sake, og etter hvert begynte de også å servere småretter slik at man kunne sette seg ned og nyte deilig mat mens man smakte på drikkevarene. Izakaya er et japansk kulturfenomen, men de serverer ikke nødvendigvis bare rendyrket japansk mat. De henter inspirasjon fra andre verdenskjøkken og særlig koreanske og kinesiske smaker og teknikker er å finne på menyen. Det samme gjør vi her på Tatakii Asian, og vi ønsker at våre gjester sitter lenge, drikker og koser seg med deilige småretter som gjerne serveres i flere omganger. Vi har en egen flott bar, chambre separee og uteservering på våren og sommeren. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen!
Anmeldt 2. august 2020

Elsker tatakii. Servicen er fantastisk, og ikke minst maten!!
Alltid fornøyd etter et besøk hos dem

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Jasminoslo

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Først om fremst er dette et sted med veldig god asiatisk mat. Ikke mange steder som serverer sushi av så god kvalitet. Absolutt topp klasse. Er en rolig og fin atmosfære i lokalet.
Det som trekker litt ned var at servitøren rotet litt med bestillingene. Drikke som noen i følge bestilte hadde dem glemt og vi måtte purre på å få den. Samt at det ikke var særlig delikat på WC. Full søppelbøtte, papir på gulvet og vann søl rundt hele vasken.
Men hadde en fin kveld her med venner. Så vil nok dra tilbake ved en senere anledning .

2  Takk, Jksore
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Har vært her to ganger. Maten er fantastisk, men personalet er vanskelig å få tak i og oppleves som lite serviceinnstilt. Det var masse kluss med bordbestillingen sist vi var der og vi gikk derfra småirritert. Men maten i seg selv er verdt en tur vel å merke.

2  Takk, mariejK7379JI
Anmeldt 17. juni 2020

Jeg er ikke så glad i maten som serveres her. Men var en del av en større gjeng så da ble det til at jeg besøkte denne resturanten.
Maten var grei nok, en litt kjedelig. Desserten var nok det mest skuffende med små porsjoner. Småporsjoner var det også ellers.
Lokalene var ok. Det eneste var at det var dårlig inneluft og mange små fluer som fløy rundt bordet.
Jeg opplevde at det var lite mat for pengene. Maten var overpriset.

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Vi var på Tatakii med familie og venner, og dessverre ble dette besøket en stor skuffelse.

Min kone glemte en dyr Gucci clutch veske igjen på restauranten. Siden det ikke er noen puff der, måtte vi legge vesken på gulvet, da blir det litt lett å overse. Vi oppdaget at vesken var glemt igjen rett etter vi forlot restauranten. Da var vi på vei hjem i en Uber og vi valgte å ikke snu i antakelsen på at vesken var godt ivaretatt av personalet. Vi forsøkte å ringe Tatakii men det var ikke mulig før dagen etter. Da hadde ingen sett vesken. Vi er svært skuffet over at restaurantens personal ikke har klart å spore opp vesken, og spesielt ille blir det når ledelsen i restauranten ringer oss opp igjen og sier at det blir ord mot ord. Noen har tatt med seg vesken og vi som forlot restauranten sent på kvelden er rett og slett svært skuffet over behandlingen av oss som gjester. Dette er ikke ok! Jeg kan ikke anbefale denne restauranten for fremtiden og før ledelsen tar ansvar for oss som verdifulle kunder. Alle kan glemme dyre ting igjen, men på Tatakii kan man dessverre regne med at noen tar med seg tingene med seg hjem...Styr unna!

Dato for besøk: mai 2020
8  Takk, Jason E

Reisende som så på Tatakii Asian, så også på

Har du vært i Tatakii Asian? Del dine erfaringer!