“Styr unna!!!!!”
Anmeldelse av Tatakii Asian

Tatakii Asian
Beskrivelse: Her på Tatakii Asian har vi tatt utgangspunkt i det japanske fenomenet «Izakaya» Før i tiden var dette et utsalgssted for Sake, og etter hvert begynte de også å servere småretter slik at man kunne sette seg ned og nyte deilig mat mens man smakte på drikkevarene. Izakaya er et japansk kulturfenomen, men de serverer ikke nødvendigvis bare rendyrket japansk mat. De henter inspirasjon fra andre verdenskjøkken og særlig koreanske og kinesiske smaker og teknikker er å finne på menyen. Det samme gjør vi her på Tatakii Asian, og vi ønsker at våre gjester sitter lenge, drikker og koser seg med deilige småretter som gjerne serveres i flere omganger. Vi har en egen flott bar, chambre separee og uteservering på våren og sommeren. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen!
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste byens beste crispy duck
Mye god vin og drinks - fantastisk
Men servicen var elendig !!! Majorstuens dårligste !!
Hvis du ikke må ha crispy duck styr unna
Vi ble flyttet fra bord til bord under måltidet fordi vi brukte for lang tid på vinen. De glemte oss på nye bord og vi endte med å måtte gå derfra uten å ha drukket opp
Dette var dårlig levert
Alle andre restauranter jeg har vært på i Oslo etter åpning av coronalockdowm har hatt super service og positiv attitude
Her var det samlebånd følelse og helst ha deg ut før de neste gjestene kommer
sTYR UNNA

1  Takk, fruhinsch

1923 av 199 anmeldelser

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Nei og nei… Vi har vært her før og fått god service. Nå var det katastrofe. Greit at hun som hadde vårt bord var under opplæring, men hun var ikke bare kunnskapsløs, hun var også veldig uvøren. Vi var livredde for at hun skulle miste ting samt søle på oss. Ikke verdt pengene. Styr unna rett og slett!!

1  Takk, IngerHeleneD
Anmeldt 30. juni 2021

Vi hadde 1/2 pekingand på deling. Var god smak og mye kjøtt. Men tilbehøret var det veldig lite av.

Chilisausen var ca 1 spiseskje i en liten bolle. Etterspurte mer og det måtte jeg betale ekstra for (15kr). Syntes det var litt dårlig, ikke at 15 kr er mye, men ble liksom litt dumt.

Takk, haakon_langtvedt
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på uteserveringen, som er stor og fin. Vi fikk et flott bord, men opplevde fort at de ikke var så glad for at vi var der. De kastet maten på bordet og overfylte glassene fra vinflasken for at vi skulle bli fort ferdig. Mistenker jo at de enten hadde dobbeltbooking på bordet eller at noen «fancy» folk sto utenfor og trippet. Vi spiste Crispy Duck og maten er fantastisk. Derfor er det så kjipt når servicen står til terningkast 1

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, W6557CEchristinem
Anmeldt 23. juni 2021

Hadde bestilt take-away og fikk ikke oppgi allergiene mine. Skulle så ringe og si ifra, men de svarte ikke og ga opp etter 10 min. Dro så dit for å fortelle om allergiene mine og om hvordan jeg ville ha det. Etter å ha spurt spesielt om uten allergiene mine og om at jeg bare ønsket laks var jeg trygg på at de ville passe på. Når jeg så kom for å plukke opp maten var ingen av ønskene mine om allergier ivaretatt. Fortalte at jeg hadde alvorlige allergier og at jeg hadde havnet på sykehuset av maten deres før, men selv etter det var det fortsatt skalldyr i maten som er en av allergiene jeg fortalte om. Holdt på å bli matforgiftet enda en gang. I tillegg ekstremt dyrt for bare litt sashimi. Anbefaler ingen allergikere å dra hit.

Takk, Akbua003

Reisende som så på Tatakii Asian, så også på

Har du vært i Tatakii Asian? Del dine erfaringer!