eDreamsUSD 163
Agoda.comUSD 171
Travelocity
Anmeldt 5. januar 2020

Stort og flott rom. Sentralt og greit beliggende i Oslo. Smakfullt rom, god plass og flott innredet. God seng, behagelig dusj. Praktisk med eget kjøkken selv om det ikke ble brukt. Med så mange spisesteder i nærheten så er det ikke noe savn at man ikke får servert frokost. Et sted jeg vil anbefale.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Trail63144
Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Dette fungerte utmerket.
Hyggelig leilighet med et lite kjøkken med kjøleskap, vannkoker, te, kjeler og det man trenger for å lage enkel mat.

Det ble etterhvert litt kaldt på rommet og ingen mulighet for å stille temperaturen. Dette opplever vi på alle hotell for tiden, så det er ikke spesielt for leilighetene. På Saga hotell løste de dette ved å sette inn en varmeovn. Det kunne vi sikkert spurt etter her også.
Frokosten prøvde vi ikke.

Sengene var gode. Rommene hyggelige og hundevennlige.
Liten balkong med askebeger som røykeren satte pris på.

Manglet lyspære på et av nattlysene ved senga.

Vi kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, utpaaturer
Anmeldt 8. september 2019

Var på Muse konsert, og overnattet på Saga Apartments. Spiste frokost på Hotellet. God Frokost. Hadde leilighet 7004. Grei leilighet, men ekstrasengen var totalt ubrukelig. Med sterk konkurranse fra et "Hotell" i fjellene i Cervinia, Italia, er dette den verste senga jeg noengang har fått på hotell. Hotellet er kjent med det, ga ikke beskjed, og tilbød ikke refusjon. Dette er for dårlig!!

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, hallgeiraronsen
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Perfekt og enkelt, god service.
Sentral beliggenhet, parkering på utsiden.
Moderne og flotte løsninger, til og med en liten kjøkkenkrok.
Dette blir valgt neste gang vi skal på snarvisitt til hovedstaden

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Martin H
Anmeldt 13. oktober 2018

Nært butikker, nært trikk og buss. 25 min å gå til sentrum. Fantastisk gode senger, og ligger i ett rolig området. Hvis du ikke trenger å bo i sentrum, anbefaler jeg disse leilighetene. Jeg kommer nok tilbake hit.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Bsv_11