Lol.travel
  • ZenHotels.com
    kr 1 587
0.2 km fra Thon Hotel Panorama
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 1 125
    kr 2 489
  • Algotels
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet serverer tørt brød til de med glutenallergi. Bildet til venstre viser glutenfritt tilbud. Alle andre får velge mellom flere typer ferskt brød, se bilde til høyre. Men vi betaler samme pris for frokost!! Thon hotellene er meget dårlig når det gjelder glutenfritt brød. Alle hotellene har samme type tørt brød som tas opp av fryser. Brødet er ikke mulig å spise uten at det benyttes brødrister. Thon hotellene har aldri servert ferskt brød slik enkelte andre hoteller klarer.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Klaus O
Marie S, General Manager på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære asnes38,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Det setter vi utrolig stor pris på.

Det er trist å høre at du ikke hadde en god opplevelse på vår frokost. Vi har bestilt inn noen prøver av glutenfritt brød fra forskjellige leverandører som vi holder på å prøve ut på vår frokost. Vi håper å ha dette på plass inne kort tid.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss!

Med vennlig hilsen
Thon Hotel Panorama

Anmeldt 22. oktober 2018

Bestilte et normalt dobbeltrom og fikk noe som virket som en mini suite. Balkong med utsikt i 7.etg. eget lite soverom og en koselig stue med alt man trenger i tillegg til micro og kjøleskap. Og meget imøtekommende personale. Anbefales!

Romtips: Lurt å komme opp i høyden.
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Tyrkiaterje
Anmeldt 1. oktober 2018

Første.klasses, hyggelig betjening. Pent og rent rom med flott utsikt. "Rommet" bestod av kjøkkenkrok, salong og soverom. Nydelig frokost. Her føler man seg virkelig velkommen, ingen negative opplevelser

Romtips: rom på sørsiden var mer stille
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, ingertjernes
Anmeldt 6. september 2018

Meget bra og godt utstyrt hotell rom/hybel, fikk rom i øverste etasje. Rommet hadde også balkong. Hotellet har en sentral beliggenhet med gå avstand og nærhet til det meste. God, sunn og variert frokost:-)

Romtips: Bra rom i øverste etg
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Connector510086
Anmeldt 29. august 2018

Vi hadde en liten leilighet med tv både i stue og på soverommet. Velholdt, rent og pent. Hyggelig personale og vi fikk rom selv om vi kom lenge før oppgitt innsjekkingstid. Kan absolutt anbefales. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Elise W