Orbitz.comUSD 160
CheapTicketsUSD 160
Trip.comUSD 159
ZenHotels.comUSD 159
Anmeldt 10. desember 2018

Liggger sentralt med 5 min rask gange fra Oslo S. Hyggelig mottagelse i resepsjonen og rask inn/utsjekk. Flott standard på rom og meget bra frokost. Hadde et veldig bra opphold her, og anbefales som et flott budsjettalternativ.

Romtips: Be om rom med utsikt for å komme litt opp i etasjene eller mot bakgård for redusert "bystøy".
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, toreb399
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Thon Hotel Panorama har utsikt og balkong, hvis du kommer høyt nok opp. Det ligger sentralt, har god frokost, ok trivelig resepsjon. Små grep kan gjøre det mye bedre. Jeg fikk et business rom uten arbeidsbord eller ladepunkter for mob, ipad, pc, hodetlf eller andre gadgets. Hvite gardiner som er grå av skitt og balkongvinduer som du neste ikke kan se ut av pga av manglede vask. Det krever ikke mye.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 520erikn
Anmeldt 16. november 2018

Hotellet ligger relativt sentralt, det var hyggelig betjening og inn/utsjekk gikk raskt. Rommene er lyse, fine og rene.De har det du trenger. Kunne ønske at de ville lagt inn noen kontakter for USB på rommene da de fleste har noe som trenger lades.
Hotellet har noe få parkeringsplasser i kjelleren på bygget, du må ha et bevis for å benytte disse. Kan fåes i resepsjonen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, paal s
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet serverer tørt brød til de med glutenallergi. Bildet til venstre viser glutenfritt tilbud. Alle andre får velge mellom flere typer ferskt brød, se bilde til høyre. Men vi betaler samme pris for frokost!! Thon hotellene er meget dårlig når det gjelder glutenfritt brød. Alle hotellene har samme type tørt brød som tas opp av fryser. Brødet er ikke mulig å spise uten at det benyttes brødrister. Thon hotellene har aldri servert ferskt brød slik enkelte andre hoteller klarer.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Klaus O
Marie S, General Manager på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære asnes38,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Det setter vi utrolig stor pris på.

Det er trist å høre at du ikke hadde en god opplevelse på vår frokost. Vi har bestilt inn noen prøver av glutenfritt brød fra forskjellige leverandører som vi holder på å prøve ut på vår frokost. Vi håper å ha dette på plass inne kort tid.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss!

Med vennlig hilsen
Thon Hotel Panorama

Anmeldt 22. oktober 2018

Bestilte et normalt dobbeltrom og fikk noe som virket som en mini suite. Balkong med utsikt i 7.etg. eget lite soverom og en koselig stue med alt man trenger i tillegg til micro og kjøleskap. Og meget imøtekommende personale. Anbefales!

Romtips: Lurt å komme opp i høyden.
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene