Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 31.10.21
eDreamsUSD 156
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Frokosten var veldig god. Som forventet ved et Thon Hotel.
Personalet var hyggelige, profesjonelle, imøtekommende og behjelpelige. Rommet var fint og rent. Behagelige senger. Alt i alt veldig fornøyd. Hotellet ligger sentralt, men fortsatt litt unna bråk og støy.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Samuel B
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2020

Kjære Samuel B,

Tusen takk for veldig gode tilbakemelding på Tripadvisor. Veldig hyggelig å høre at du har hatt et flott opphold hos oss.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang du besøker Oslo.

Anmeldt 5. september 2020

Første gang jeg overnattet hos Thon Hotell Panorama, det 14. Thon-hotellet i Oslo jeg besøker. En meget hyggelig opplevelse på alle områder. Fikk vite at rommet var oppgradert ved ankomst, rom i 10. etasje med balkong, en fantastisk utsikt over store deler av hovedstaden ble dermed resultatet. Har ikke noe å sette fingeren på, svært serviceinnstilt og smilende personale i alle ledd. Spurte om sen utsjekk før avreise, ingen problem med tre timer ekstra på en hverdag - supert!

Romtips: Fantastisk utsikt fra rom i 10. etasje
Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, thongjest
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Kjære thongjest,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en veldig god score og tilbakemelding på Tripadvisor. Veldig hyggelig å høre at du har hatt det fint hos oss og at du satte pris på rommet du fikk i 10 etasje. Våre fantastiske ansatte blir nok veldig glad for å lese din tilbakemelding.

Du er hjertelig velkommen tilbake neste gang du besøker Oslo.

Anmeldt 12. februar 2020

alt var perfekt på denne turen. Rommet maten og servicen var topp ti Når vi i tillegg kunne sitte ute på balkongen å nyte oslo var lykken fullkommen
har aldri spist så mye til frokost før Den var fabelaktig og det ble påfyllt mat hele tiden på frokostbuffeten

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, 57astrido
C6886MLmaries, General Manager på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2020

Kjære 57astrido,

Tusen takk for dine tilbakemeldinger og for at du deler dem med oss. Det er gledelig å høre at dere har hatt et flott opphold og fikk nyte både vår flotte utsikt og gode frokost. Spesielt setter vi pris på dine tilbakemeldinger om at personalet er veldig serviceinnstilt. Det skal vi dele med våre ansatte som hver dag gjør sitt beste for at gjestene våre skal ha det fint hos oss.

Vi håper å kunne ønske dere hjertelig velkommen tilbake neste gang dere er i Oslo.

Thon Hotel Oslo Panorama

Anmeldt 21. januar 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med familierommet. Vi var to voksne og to barn på langweekend. Super praktisk med en liten kjøkkenkrok, samt god plass på rommet forøvrig. Litt liten heis for oss med barnevogn, men vi fikk plass når vi la sammen vognen. God frokostbuffet og sentral beliggenhet.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Ainaisk
C6886MLmaries, General Manager på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2020

Hei Ainaisk,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi tilbakemelding på Tripadvisor.

Veldig hyggelig å høre at dere likte våre store familierom, og at dere hadde tid til å nyte vår populære frokostbuffet. Det betyr mye for oss at alle våre gjester, både store og små, får en god natts søvn og en god start på dagen med en stor og god frokost.

Vi håper å se dere igjen neste gang dere kommer til Oslo!

Anmeldt 19. januar 2020

Perfekt beliggenhet, trivelig betjening, god frokost og fantastisk utsikt.
Businessrommene passer svært bra til en familie på 4.

Hotellet ligger i et rolig strøk, midt mellom operaen og Aker Brygge. Fra de øverste etasjene er det fantastisk utsikt over byen og fjorden.

Har kan du få et koselig opphold i rolige omgivelser, 3 min. gange fra Karl Johan.

Eneste minus er litt små bad, med et noe trangt dusjhjørne.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, 797mariusm
C6886MLmaries, General Manager på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2020

Hei 797marius,

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere ditt opphold hos oss på Tripadvisor. Hyggelig å se at dere likte våre populære businessrom og at dere fikk oppleve vår fantastiske utsikt.

Håper vi ser dere igjen ved deres neste besøk i Oslo. Dere er hjertelig velkommen!