Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell, god frokost og hyggelig betjening Super lokasjon.
Men rom som ikke har vindu som kan åpnes er ikke akseptabelt.
Fikk først et rom som var helt tett og ikke luftet ut på mange år. Fikk så nytt rom med tre vinduer, men kun vindu på badet som kunne åpnes.

Liten vifte på rommet, men hjelper lite i varmebølge

Takk, 811kristing
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kjære 811kristing,

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en review på Tripadvisor etter ditt opphold hos oss. Vi setter stor pris på dine hyggelige tilbakemeldinger vedrørende personalet, vår gode frokost og produkt. Vi tar til etterretning dine tilbakemeldinger vedrørende rommet med vindu som ikke kan åpnes og har satt dette midlertidig ut av drift så lenge det er så varmt som det er nå.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved ditt neste Oslo besøk.

Thon Hotel Panroama

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fint og stort rom. Meget serviceinnstilt personale. Alt var bra bortsett fra at en måtte leie kjøkkenutstyr om en ville lage noe mat på rommet som var utstyrt med ett lite kjøkken, kjøl og frys. God frokost men litt lite rom for ett så stort hotell.

Takk, 922sisselb
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære 922sisselb,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig gøy å lese at du likte rommet og hadde et fint opphold hos oss.

Du er hjertelig velkommen tilbake neste gang du besøker Oslo.

Fortsatt god sommer!

Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig hotell.Veldig imøtekommende og Blide ansatte, veldig behjelpelige. Hotellet er fint og ligger meget sentral. God frokost og fine rom med balkong. Vi fikk guidet tur i det gamle fangehullet

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, stylewars78
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2020

Kjære stylewars78,

Tusen takk for god score på Tripadvisor. Fantastisk å høre at du hadde et fint opphold og satte pris på den gode jobben våre ansatte gjør hver eneste dag. Håper dere ikke ble skremt på turen ned i fangehullet :-)

Vi håper dere kommer tilbake neste gang dere er i Oslo!

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Hit skal vi definitivt tilbake! Perfekt beliggenhet og et supert familerom med solrik terrasse!
Mange gode restauranter like ved.
Superkoselig betjening, strøken frokostsal og kjempegod frokost! En 6’er på terningen fra oss!

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, ragnhildkat

Kjære ragnhildkat,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi tilbakemeldinger på ditt opphold hos oss. Vi setter fantastisk pris på terningkast 6 :-) Gøy å høre at dere ønsker å komme tilbake til oss.

Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Frokosten var veldig god. Som forventet ved et Thon Hotel.
Personalet var hyggelige, profesjonelle, imøtekommende og behjelpelige. Rommet var fint og rent. Behagelige senger. Alt i alt veldig fornøyd. Hotellet ligger sentralt, men fortsatt litt unna bråk og støy.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Samuel B

Kjære Samuel B,

Tusen takk for veldig gode tilbakemelding på Tripadvisor. Veldig hyggelig å høre at du har hatt et flott opphold hos oss.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang du besøker Oslo.