Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med å få oppfylt ønske om romplassering i øvre etasje og frokosten. Det var tydelig at rommene ikke var klare før garantert kl 15 og det er helt selvfølgelig, men resepsjonen måtte sjekke om det var klart også etter kl 15. Ikke noe stort problem, bare en vennlig tilbakemelding. Eller fint med store rom, og for oss var veranda helt avgjørende for valg av hotell på sommerferie med familien. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, marialauritzen
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære Marialauritzen,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på Tripadvisor.

Utrolig gøy å høre at vi kunne oppfylle alle ønskene deres og at dere hadde et fint opphold. Det er det som gleder oss hotellmennesker mest.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Ønsker dere en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet hadde god service og grei frokost. Men senga var 5 meter fra vinduet. Og vifta på rommet var av typen som koster 99kr på europris. Så var omentrent som å sove i en badstue. Anbefales ikke!!!!

Takk, idaelizabeths2r_ym

Kjære idaelizabeths2r_ym,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på Tripadvisor.

Veldig gøy å lese at du satte pris på vår gode frokost og den gode servicen våre fantastiske ansatte leverer hver dag.

Leit å høre at du syntes det var for varmt på rommet. Vi har flere typer vifter og har i tillegg ekstra liggende for de som ønsker flere enn en på rommet nå i sommervarmen.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved ditt neste besøk i Oslo. Vi ordner veldig gjerne med et rom som har sengen nærmere vindu og en ekstra vifte om det er ønskelig.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt av imøtekommende resepsjonister. Fikk et moderne rom for 3 personer. Fin liten balkong med god utsikt fra 9. etg. Frokosten var velorganisert og god (bortsett fra kaffen, men finnes alternativ i resepsjonen). Kan bli ventetid i heisen så trapp er et godt alternativ. Svært sentralt, og balkongen er et stort pluss.

Romtips: Be om rom høyt oppe med balkong
Takk, AnitRasc

Kjære AnitRasc,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på Tripadvisor.

Veldig morsomt å lese at våre fantastiske ansatte har tatt godt vare på deg under oppholdet. Våre flotte utsiktsrom med balkong er meget populære rom og vi setter stor pris på at du også likte rommet du fikk.

Håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved ditt neste opphold i Oslo.

Fortsatt god sommer!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell, god frokost og hyggelig betjening Super lokasjon.
Men rom som ikke har vindu som kan åpnes er ikke akseptabelt.
Fikk først et rom som var helt tett og ikke luftet ut på mange år. Fikk så nytt rom med tre vinduer, men kun vindu på badet som kunne åpnes.

Liten vifte på rommet, men hjelper lite i varmebølge

Takk, 811kristing
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kjære 811kristing,

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en review på Tripadvisor etter ditt opphold hos oss. Vi setter stor pris på dine hyggelige tilbakemeldinger vedrørende personalet, vår gode frokost og produkt. Vi tar til etterretning dine tilbakemeldinger vedrørende rommet med vindu som ikke kan åpnes og har satt dette midlertidig ut av drift så lenge det er så varmt som det er nå.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved ditt neste Oslo besøk.

Thon Hotel Panroama

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fint og stort rom. Meget serviceinnstilt personale. Alt var bra bortsett fra at en måtte leie kjøkkenutstyr om en ville lage noe mat på rommet som var utstyrt med ett lite kjøkken, kjøl og frys. God frokost men litt lite rom for ett så stort hotell.

Takk, 922sisselb
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære 922sisselb,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig gøy å lese at du likte rommet og hadde et fint opphold hos oss.

Du er hjertelig velkommen tilbake neste gang du besøker Oslo.

Fortsatt god sommer!