2025 av 1 026 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell med enkel innsjekking og hyggelig personell i resepsjonen. Vi bestilte rom med inngang til Tusenfryd og billettene lå klare da vi sjekket inn, det var også 2-dagers billetter. Stort rom med mange vindu som kom godt med da det var veldig varmt når vi var der. To vifter på rommet var et stort pluss også. Det var også balkong.
God frokost med hyggelig personell som ryddet og fylte på etterhvert. Barna sier beste frokosten de har fått på et norsk hotell, det sier vel sitt.
God beliggenhet og enkelt å finne frem til nærmeste parkeringshus.

Romtips: Hotellet har noen få parkeringsplasser selv, men disse var opptatt. Vi parkerte i Bankplassen p-hus som er nærme og har et slags rabattsystem med hotellet.
1  Takk, toneogwilsonvargas
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Kjære toneogwilsonvargas,

Tusen hjertelig takk for at dere gir oss så god score på Tripadvisor.

Vi er så glade for at våre flinke ansatte gjorde hotelloppholdet deres til en meget god opplevelse. Veldig hyggelig å lese at barna deres satte så stor pris på frokosten vår også. Team Panorama blir nok veldig glade når de får høre deres tilbakemeldinger, og det varmer enhver leders hjerte å ha fornøyde gjester og ansatte.

Håper vi ser dere igjen snart og ha en fortsatt god sommer!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet, fin leilighet for familie på 4. Stort pluss med balkong, koselig bakhage og kjøkkenkrok Hadde vært greit med noen fat og skåler i skapet.
God frokost og imøtekommende personale.

Takk, 530lisbetht

Kjære 530lisbetht,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en review. Det setter vi veldig stor pris på.

Veldig gøy å lese at dere hadde et fint opphold og at dere satt pris på rommet og vår populære frokost.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 28. juli 2021

Vi hadde et veldig fint opphold på Panorama! Det var veldig varmt de dagene vi overnattet, og vi fikk et rom der kun 1 vindu inne på badet kunne åpnes. Vi sa ifra i resepsjonen, og fikk nytt rom med en gang som hadde flere vinduer som kunne åpnes og i tillegg en stor veranda! Veldig serviceinnstilte ansatte som gjorde alt dem kunne for at vi skulle trives :-) Hotellet lå veldig sentralt, og det var lett å komme seg dit man skulle. God frokost var det også!

Takk, rikkekristin

Kjære rikkekristin,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en review. Det setter vi umåtelig stor pris på.

Det er godt å lese at våre fantastiske ansatte har tatt godt vare på dere og sørget for at hotelloppholdet deres ble bra.

Vi håper vi ser dere snart igjen!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med å få oppfylt ønske om romplassering i øvre etasje og frokosten. Det var tydelig at rommene ikke var klare før garantert kl 15 og det er helt selvfølgelig, men resepsjonen måtte sjekke om det var klart også etter kl 15. Ikke noe stort problem, bare en vennlig tilbakemelding. Eller fint med store rom, og for oss var veranda helt avgjørende for valg av hotell på sommerferie med familien. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, marialauritzen
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære Marialauritzen,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på Tripadvisor.

Utrolig gøy å høre at vi kunne oppfylle alle ønskene deres og at dere hadde et fint opphold. Det er det som gleder oss hotellmennesker mest.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Ønsker dere en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet hadde god service og grei frokost. Men senga var 5 meter fra vinduet. Og vifta på rommet var av typen som koster 99kr på europris. Så var omentrent som å sove i en badstue. Anbefales ikke!!!!

Takk, idaelizabeths2r_ym

Kjære idaelizabeths2r_ym,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på Tripadvisor.

Veldig gøy å lese at du satte pris på vår gode frokost og den gode servicen våre fantastiske ansatte leverer hver dag.

Leit å høre at du syntes det var for varmt på rommet. Vi har flere typer vifter og har i tillegg ekstra liggende for de som ønsker flere enn en på rommet nå i sommervarmen.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved ditt neste besøk i Oslo. Vi ordner veldig gjerne med et rom som har sengen nærmere vindu og en ekstra vifte om det er ønskelig.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer!