Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Kjempe fint hotell og vi var så heldig å få eget soverom og tv både i stue og soverom. Det var kjøleskap og komfyr plater og micro. En fin balkong som vendte ut i en stille bakgård. Kjempe fin beliggenhet. Vi kommer tilbake:)

Takk, wegar_2015
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei Wegar:2015,

Tusen takk for at du gir oss topp score på Tripadvisor. Det er utrolig gøy å lese at du har hatt et knall opphold på ett av våre flotte hotellrom.

Håper vi ser deg igjen på Thon Hotel Panorama ved ditt neste Oslo besøk.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte, god frokost, og rommet var bra. Renholdet kunne vært litt bedre, en del støv på overflater, men ellers supert. Flott beliggenhet, kun 3 kvartal unna oslo s og karl johan. Kommer garantert tilbake.

Takk, 428christela

Kjære 428christela,

Tusen takk for dine tilbakemeldinger og for at du deler dem med oss. Det er gledelig å høre at du hadde det fint hos oss og at du ble godt ivaretatt av vårt fantastiske personale. Det er alltid hyggelig å høre at våre gjester synes rommene våre er fine og at de har hatt en god frokost.

Vi håper å kunne ønske deg hjertelig velkommen tilbake neste gang du er i Oslo.

Thon Hotel Oslo Panorama

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell med enkel innsjekking og hyggelig personell i resepsjonen. Vi bestilte rom med inngang til Tusenfryd og billettene lå klare da vi sjekket inn, det var også 2-dagers billetter. Stort rom med mange vindu som kom godt med da det var veldig varmt når vi var der. To vifter på rommet var et stort pluss også. Det var også balkong.
God frokost med hyggelig personell som ryddet og fylte på etterhvert. Barna sier beste frokosten de har fått på et norsk hotell, det sier vel sitt.
God beliggenhet og enkelt å finne frem til nærmeste parkeringshus.

Romtips: Hotellet har noen få parkeringsplasser selv, men disse var opptatt. Vi parkerte i Bankplassen p-hus som er nærme og har et slags rabattsystem med hotellet.
1  Takk, toneogwilsonvargas
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Kjære toneogwilsonvargas,

Tusen hjertelig takk for at dere gir oss så god score på Tripadvisor.

Vi er så glade for at våre flinke ansatte gjorde hotelloppholdet deres til en meget god opplevelse. Veldig hyggelig å lese at barna deres satte så stor pris på frokosten vår også. Team Panorama blir nok veldig glade når de får høre deres tilbakemeldinger, og det varmer enhver leders hjerte å ha fornøyde gjester og ansatte.

Håper vi ser dere igjen snart og ha en fortsatt god sommer!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet, fin leilighet for familie på 4. Stort pluss med balkong, koselig bakhage og kjøkkenkrok Hadde vært greit med noen fat og skåler i skapet.
God frokost og imøtekommende personale.

Takk, 530lisbetht

Kjære 530lisbetht,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en review. Det setter vi veldig stor pris på.

Veldig gøy å lese at dere hadde et fint opphold og at dere satt pris på rommet og vår populære frokost.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 28. juli 2021

Vi hadde et veldig fint opphold på Panorama! Det var veldig varmt de dagene vi overnattet, og vi fikk et rom der kun 1 vindu inne på badet kunne åpnes. Vi sa ifra i resepsjonen, og fikk nytt rom med en gang som hadde flere vinduer som kunne åpnes og i tillegg en stor veranda! Veldig serviceinnstilte ansatte som gjorde alt dem kunne for at vi skulle trives :-) Hotellet lå veldig sentralt, og det var lett å komme seg dit man skulle. God frokost var det også!

Takk, rikkekristin

Kjære rikkekristin,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en review. Det setter vi umåtelig stor pris på.

Det er godt å lese at våre fantastiske ansatte har tatt godt vare på dere og sørget for at hotelloppholdet deres ble bra.

Vi håper vi ser dere snart igjen!