Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Meget stort rom. Familie på 5, med tre tenåringer. God og corona-fornuftig frokost. Stille og rolig plass.
Ingen ting å klage på i forhold til service og reinhold. Kan absolutt anbefale det til andre. Prisen var også heilt innafor.
Tommel opp.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, p_lh568
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære p_lh568,

Tusen takk for meget hyggelig score på Tripadvisor. Det er utrolig morsomt å lese at hele familen har hatt et fint opphold på Thon Hotel Panorama. Fantastisk å høre at dere likte våre populære familierom og at dere har blitt godt ivaretatt av våre flotte ansatte.

Dere er hjertelig velkommen tilbake ved deres neste Oslo-besøk!

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet møtte oss med møkkete rom (bytta rom 2 ganger), et barskap som pæra holdt på å ta fyr og ingen ventilering på rommet.

Personalet var hyggelig og veldig god frokost. Rask inn og utsjekk.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, kapersk

Kjære kapersk,

Hjertelig takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Det var leit å høre at oppholdet ikke var bra. Det er absolutt ikke slik standard vi har når det kommer til renhold av våre hotellværelser, og det er meget beklagelig at dere måtte oppleve dette.

Det er godt at dere fikk et bra rom til slutt og god hjelp fra våre ansatte.

Jeg håper til tross for denne opplevelsen at vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss ved deres neste besøk i Oslo.

Anmeldt 7. august 2021

Vi hadde noen ønsker angående rom av helsemessige årsaker. Der ble vi hørt på alle punkter, og var veldig fornøyd med rommet vi fikk.
Spurte om de hadde veganske alternativer til frokost. Det bekreftet de at de hadde. Ble derfor ganske skuffet da det ikke var noen plantebaserte alternativer til melk, yoghurt, ost eller posteier. Det var tomat, agurk, syltetøy og Chiapudding.

Takk, Anne Berit H

Kjære Anne Berit H,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding på Tripadvisor. Det er veldig hyggelig å lese at dine ønsker ble ivaretatt og at dere hadde et hyggelig opphold hos oss. Vi har flere veganske alternativer som vegansk skinke, vegansk ost, hummus, peanøttsmør, poteter, sopp, fruktsalat og en del flere alternativer.

Det er beklagelig om vi ikke har merket dette godt nok og det er selvsagt noe vi skal se om vi kan få endret på. Er det noe du skulle savne i framtiden er det bare å ta kontakt med en av våre ansatte i frokostsalen så skal vi gjøre vårt beste for å framskaffe dette.

Vi håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake ved deres neste beøk i Oslo.

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Kjempe fint hotell og vi var så heldig å få eget soverom og tv både i stue og soverom. Det var kjøleskap og komfyr plater og micro. En fin balkong som vendte ut i en stille bakgård. Kjempe fin beliggenhet. Vi kommer tilbake:)

Takk, wegar_2015

Hei Wegar:2015,

Tusen takk for at du gir oss topp score på Tripadvisor. Det er utrolig gøy å lese at du har hatt et knall opphold på ett av våre flotte hotellrom.

Håper vi ser deg igjen på Thon Hotel Panorama ved ditt neste Oslo besøk.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte, god frokost, og rommet var bra. Renholdet kunne vært litt bedre, en del støv på overflater, men ellers supert. Flott beliggenhet, kun 3 kvartal unna oslo s og karl johan. Kommer garantert tilbake.

Takk, 428christela

Kjære 428christela,

Tusen takk for dine tilbakemeldinger og for at du deler dem med oss. Det er gledelig å høre at du hadde det fint hos oss og at du ble godt ivaretatt av vårt fantastiske personale. Det er alltid hyggelig å høre at våre gjester synes rommene våre er fine og at de har hatt en god frokost.

Vi håper å kunne ønske deg hjertelig velkommen tilbake neste gang du er i Oslo.

Thon Hotel Oslo Panorama