Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Greit stort rom med balkong. Trang liten heis (2 stk) for mange hotell gjester, så tok litt tid å vente på heisen. Så vidt plass til barnevogn. Trapper uten rullestol eller vogn rampe fra inngangen til resepsjon og heis noe som var svært slitsomt. Frokosten var helt ok mtp utvalg.
Fin beliggenhet, nært det meste.

1  Takk, 727trines
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell med sentral beliggenhet. Store hotellrom med kjøkken, soverom og balkong. God plass til 4 stykker. Hyggelig betjening. Litt tungvint ned de 4 trappetrinnene opp til resepsjonen når man kommer med tung trillekoffert eller vogn. frokosten var ok men ikke noe mer.

Romtips: Be om å få soverom med vindu, og høyt oppe.
Takk, Veronika J
Anmeldt 14. august 2021

Vi hadde en fantastisk utsikt fra balkongen vår i 10.etg. God frokost og fint stort superiorom, praktisk med soverom med skyvedør. Veldig fint med kjøleskap. Savnet kaffimaskin, som det var på noen andre rom.

Romtips: Etasje fra 10-13 gir best utsikt fra balkong.
Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, solfrida783
Marie Selset, Daglig leder på Thon Hotel Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære solfrida783,

Så gøy å lese at dere gir oss topp score på Tripadvisor. Fantastisk morsomt å se at dere likte den spektakulære utsikten vi har på rommene i de øverste etasjene. Det er beklagelig at det ikke var Nespressomaskin på rommet deres. Det skal det være på alle våre superior og businessrom, så her skal vi ta en gjennomgang på alle rommene i 10 etg. for å sikre at det er på plass.

Håper vi ser dere snart igjen på Thon Hotel Panorama.

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Meget stort rom. Familie på 5, med tre tenåringer. God og corona-fornuftig frokost. Stille og rolig plass.
Ingen ting å klage på i forhold til service og reinhold. Kan absolutt anbefale det til andre. Prisen var også heilt innafor.
Tommel opp.

Takk, p_lh568

Kjære p_lh568,

Tusen takk for meget hyggelig score på Tripadvisor. Det er utrolig morsomt å lese at hele familen har hatt et fint opphold på Thon Hotel Panorama. Fantastisk å høre at dere likte våre populære familierom og at dere har blitt godt ivaretatt av våre flotte ansatte.

Dere er hjertelig velkommen tilbake ved deres neste Oslo-besøk!

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet møtte oss med møkkete rom (bytta rom 2 ganger), et barskap som pæra holdt på å ta fyr og ingen ventilering på rommet.

Personalet var hyggelig og veldig god frokost. Rask inn og utsjekk.

Takk, kapersk

Kjære kapersk,

Hjertelig takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Det var leit å høre at oppholdet ikke var bra. Det er absolutt ikke slik standard vi har når det kommer til renhold av våre hotellværelser, og det er meget beklagelig at dere måtte oppleve dette.

Det er godt at dere fikk et bra rom til slutt og god hjelp fra våre ansatte.

Jeg håper til tross for denne opplevelsen at vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss ved deres neste besøk i Oslo.