“TRivelig sted med godt øl utvalg”
Anmeldelse av Safe as Milk

Safe as Milk
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 20. januar 2019

Vi spiste burgere. Greie priser og trivelig sted med god service. Burger med blåmuggost og bacon. Smakte fortreffelig. Meget god pommes frittes. Godt ølutvalg. Vi drakk øl fra siste sang og en dobbelbock. Passet godt til maten. Anbefales! Mulighet for å spille shufflebord også her.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, exxin

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Tolv COWIanere spiste uformell middag her etter en lang dag med faglige møter. Pizzaen var knall, barkartet godt, betjeningen trivelig og bra lokaler. Alt i alt en knallbra kveld. Kommer gjerne tilbake!

1  Takk, ankolas
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Dette er ett populært sted. Alltid mye folk på uteserveringen. De har godt utvalg i øl. Gode burgere og hyggelig atmosfære. Hyggelig betjening. Gode priser. Luftig og fint lokale. Flott sted på Ensjø.

2  Takk, Jolle69
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Safe as milk har blitt en bra sted. Gode burgere og ikke minst god pizza. Ikke mye sol på uteserveringen, men maten er over forventning.

Takk, Thomasmat
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet med mann,sønn og to barnebarn Bestilte pizza og burger. Burgeren var god men de tre pizzaene var ikke spesielt gode syntes vi. Har spist bedre andre steder. Hyggelig personell. Tror ikke vi bestiller pizza beste gang.

1  Takk, torunnf504

Reisende som så på Safe as Milk, så også på

Har du vært i Safe as Milk? Del dine erfaringer!