“Ok”

Safe as Milk
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Gandhinurger, dvs veggis. Gode chips. Ok burger. Men advarselen om at den skulle være spicy, men ikke uutholdelig behøvdes ikke. Litt mer sting da burde det være.
Ok musikk med gamle 'amerikanske' schlagere, Sting etc var grei, men for høyt. (jeg er 62)

2  Takk, PerKristianHansen

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var med på quizkveld, og bestilte Porkys nachos. Jeg er veldig glad i nachos og ble ikke skuffet. Det er den beste nachos jeg har spist noen gang, servert på en ny måte uten antydning til krydder fra butikk. Øl jeg bestilte kom på et par minutter. Bortsett fra at spørsmålene var på et så høyt nivå at jeg aldri ville gått på ny quizrunde der, så går jeg gjerne tilbake for et måltid mat og ei hyggestund med familie og venner neste gang jeg er i Oslo.

3  Takk, Gunnhidl
Anmeldt 27. juni 2020

Det er både utendørs- og innendørsservering om sommeren her. Vi kom til brunch og spiste croque monsieur, italiensk omelett og hamburger, og jeg var i alle fall godt fornøyd både med smaken og størrelsen av min porsjon. Det tok sin tid å få maten servert. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 24. juni 2020

Var her for ca et halvt år siden, de glemte bestillingen og utrolig frekke servitører. endte med ingen mat den gangen. gjorde et nytt forsøk idag, men det samme skjedde. ventet over en time uten å få noe mat. spurte servitørene, men igjen hadde de glemt vår bestilling. dette er et useriøst sted som jeg anbefaler alle å holde seg langt unna.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, KjellD91
Safe a, Daglig leder på Safe as Milk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2021

Hei Kjell!
Jeg synes det er utrolig kjipt at du har fått denne opplevelsen, dette er jo absolutt ikke sånn det skal være og heller ikke noe vi erfarer daglig.
Siden jeg vet lite om dette tilfellet kan jeg bare gjette, men jeg ser at du var her på en onsdag og av erfaring kan det oppstå litt venting hvis dette var under quizen f.eks.
Jeg vil gjerne tilby dere en kompensasjon, ta gjerne kontakt med oss på mail post@safeasmilk.no

Med vennlig hilsen
Gjengen på Safe as milk

Anmeldt 25. januar 2020

Vi var en familie på fire som skulle hygge oss med lunsj. Til tross for at det nesten ikke var folk i lokalet tok det 55 minutter før førstemann fikk maten sin. En av barna fikk først maten sin etter 1 time og 15 minutter. Til tross for laaaang vente tid var det ingen av servitørene som en gang forsøkte å kompensere for tregt kjøkken. Overstekt pommes, tørre burgerbrød og understekt pizza. En ønske om en hyggelig familie lunsj ble alt annet enn det. Velger et annet sted neste gang.

Dato for besøk: januar 2020
6  Takk, jt0v
Yngve, Daglig leder på Safe as Milk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2021

Hei!
Dette synes jeg var leit å høre og vi tar slikt på alvor.
Jeg vet det er lenge siden, men om dere velger å gi oss en sjanse til så vil jeg veldig gjerne gi dere et plaster på såret.
Dette var i en periode vi hadde en del problemer med personalet, men det skal selvsagt ikke gå utover våre gjester.

Send meg gjerne en mail i forkant av deres neste besøk post@safeasmilk.no
Med vennlig hilsen
Gjengen på Safe as milk

Reisende som så på Safe as Milk, så også på

Har du vært i Safe as Milk? Del dine erfaringer!