“Treg servering og brysk betjening ”
Anmeldelse av Safe as Milk

Safe as Milk
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Treg servering. Tok en halvtime å få servert en øl, og ble i tillegg tatt i skole av barsjefen da jeg gav beskjed om at jeg syntes det tok for lang tid. Ikke spesielt ålreit...

Dato for besøk: september 2021
Takk, Lars B

Anmeldt 6. november 2020

Siden siste besøk så hadde det blitt bestilling via scanning av kode på bordet, og vi greide å finne hva vi ønsket å bestille, men greide ikke å sende bestillingen, - og da tok det evigheter fra vi sendte beskjed via appen at vi ønsket å få en av betjeningen til å hjelpe oss. Men maten - dagens rett som var en vegetar pasta rett og oktobertallerken (til tross for at det var i november - ble servert forholdsvis raskt. Men vegetar pasta var veldig tam i smaken og den var veldig lunken. Det var ikke mange andre gjester, men de var i alle aldre fra barn til pensjonister. Dette er en typisk nabolagsrestaurant. Jeg reagerte på at jeg så flere av de ansatte uten munnbind. Jeg var ikke like fornøyd med dette besøket som jeg var da jeg var under mitt første besøk her og tviler om dette stedet vil få så veldig mange flere besøk av oss. Men jeg satte pris på at jeg fikk isbiter i glasset mitt da jeg bestilte mineralvann.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, Ingeborg56
Safe a, Daglig leder på Safe as Milk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2021

Hei Ingeborg!
Vi beklager at dette ble oppfattelsen på sist besøk.
QR og bestilling via app på telefonen er dessverre helt nytt for oss og det har vist seg en del vanskeligheter som vi ikke har vært forberedt på etter oppstart med dette.
Hovedsaklig er jo dette en enklere måte for oss å etterleve smittevern.
Synd å høre at maten ikke falt i smak også, jeg ønsker å gi dere muligheten til å besøke oss og spise rabattert på grunn av dette om dere vil.

Ja, alle ansatte skal bruke munnbind, så om de ikke gjorde det ute i lokalet er dette noe vi tar på alvor. Det skal dog sies at bak baren var det ihvertfall lov i rettningslinjene til å ikke bruke det fordi det er i god nok avstand til gjester.

Håper dere gir oss en sjanse til og at vi sees igjen snart.
Med vennlig hilsen gjengen på Safe as milk

Anmeldt 22. juli 2020

Bestilte thai salat når salaten kom var den visen og brun, med andre ord en gammel salt. Jeg sa fra at jeg ikke ville ha salaten og spurte om jeg kunne få to kylling filer isteden for salaten, dette var greit sa servitøren.
Men problemet med kylling fillen var at etter to timer hadde jeg ikke fått noe kylling fille. Selv om den var betalt fikk jeg ikke til bake penger.
Dette stedet anbefales ikke

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 409kjells

Hei!
Dette synes jeg var dårlig av oss ja.
Om du gir oss en sjanse til vil jeg veldig gjerne gi deg et lite plaster på såret, selv om det ikke veier opp for en slik service.
Send meg gjerne en mail om du velger å komme tilbake post@safeasmilk.no

Med vennlig hilsen
Gjengen på Safe as milk

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Gandhinurger, dvs veggis. Gode chips. Ok burger. Men advarselen om at den skulle være spicy, men ikke uutholdelig behøvdes ikke. Litt mer sting da burde det være.
Ok musikk med gamle 'amerikanske' schlagere, Sting etc var grei, men for høyt. (jeg er 62)

2  Takk, PerKristianHansen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var med på quizkveld, og bestilte Porkys nachos. Jeg er veldig glad i nachos og ble ikke skuffet. Det er den beste nachos jeg har spist noen gang, servert på en ny måte uten antydning til krydder fra butikk. Øl jeg bestilte kom på et par minutter. Bortsett fra at spørsmålene var på et så høyt nivå at jeg aldri ville gått på ny quizrunde der, så går jeg gjerne tilbake for et måltid mat og ei hyggestund med familie og venner neste gang jeg er i Oslo.

3  Takk, Gunnhidl

Reisende som så på Safe as Milk, så også på

Har du vært i Safe as Milk? Del dine erfaringer!