“Upåklagelig”
Anmeldelse av Habits Coffee - STENGT

Habits Coffee
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Du kommer inn i en liten, koselig cafe på hjørnet av pilrstredet/parkveien. Bak disken står en mann som smiler til deg rett fra hjertet og vil hjelpe deg meg alt, innen for rimelighetens grenser. Han tilbyr en linsesuppe man må smake for å skjønne hvor god den er, han til byr også div. småretter og desserter. Kaffen er god og juicen også! På søndager lager han en magisk drikk uten sjokolade og uten banan, men den smaker både banan og sjokolade.? Utrolig god om du er fyllesyk.

10/10

Best av alt. Det er rimelig ;)

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, willisys

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Et fantastisk spisested. Mat og smile direkt fra Palestina. Varmt suppe. Sikkert er det billigste i Oslo men kvaliteten er høy. God mat.

1  Takk, anagnost73
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempehyggelig sted, med veldig god mat. Anbefales! Fikk også gratis snack etter burgeren min. 10/10!

1  Takk, espenception
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk service. Nydelige smaker . Perfekt og fantastisk service. Deilig drikke og små retter. Anbefales på det varmeste. Gleder meg til neste besøk.

1  Takk, Sigrid E
Anmeldt 31. juli 2018

Vi har vært innom for både middag og noe enklere, og servicen har vært fabelaktig hver gang. Eieren er ekstremt hyggelig, gjestfri og imøtekommende! Maten og drikken er svært bra, og det er fantastisk med gode, kjøttfrie alternativer! Skal definitivt tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, marska2018