Comfort Hotel Grand Central(Oslo)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Comfort Hotel Xpress Youngstorget(Oslo)(Mye for pengene!)
  • Treningssenter
Besparingsvarsel! 16 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 16 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 95 per natt.

Clarion Collection Hotel Gabelshus(Oslo)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Saga Hotel Oslo(Oslo)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Scandic Byporten(Oslo)(Mye for pengene!)
Quality Hotel 33(Oslo)
Priceline
  • Gratis parkering
Orbitz.com
  • Frokost inkludert
Scandic Holmenkollen Park(Oslo)(Mye for pengene!)
ScandicHotels.com
Besparingsvarsel! 16 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 16 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 159 per natt.

Scandic St. Olavs plass(Oslo)(Mye for pengene!)
Agoda.com
Anmeldt 14. august 2017

Vi ble sjekket inn på et rom rett over resepsjonen.
Da vi kom hjem fra et selskap etter midnatt var rommet vårt tatt over av to karer. De hadde bordet fullt av dop, rommet fullt av røyk og han ene lå i senga vår. De hadde gått gjennom all bagasjen vår og tatt en del ting. Da det ble oppdaget ble disse vennlig geleidet av de ansatte inn på det rommet de hadde betalt for litt lenger borti gangen. Dette var i følge hotellets ledelse vår feil fordi vi ikke hadde låst hotelldøra (?). Vi har video av at vi kontrollerer at døra slår igjen, men her må altså alle dørene låses, med et ekstra dytt etter at den har slått igjen, Hadde vært greit å vite på forhånd.
Vi måtte ta til takke med et knøttlite, varmt rom med 140 cm seng resten av natta.
Frokosten koster 149 kr, den er på nivå med ei dårlig skolekantine. Ikke godt.
Rommene er bråkete, masse bråk fra veien og andre gjester.
Fellesverandaer, det føltes ikke trygt å sove med verandadøra oppe.
Aircondition virker ikke. Det er 30 grader på rommene, og ingen sirkulasjon av luft.
Ubehagelig klientell og vi var vitne til omsetning og bruk av diverse stoffer.
Frarådes på det sterkeste om du reiser med barn!

• Opphold: mai 2017, reiste som et par
1  Takk, Mariannetravel123
Anmeldt 10. august 2017

Anbefaler IKKE dette hotellet. Kundeservice finnes ikke, de som jobber der er grinete og spydige fra første skritt du går inn døra.
Fikk beskjed om at det IKKE var lov med alkohol, og hvis du var beruset så ble du kaster ut med engang. Det var absolutt IKKE lov med besøk etter klokken 18.00, det var det første de sa når vi kom inn døra.
Rommene var IKKE lydløse og man kunne høre folk gå i gangene og smelle igjen dørene. Vaskedamene hadde på seg radioer som var på full lyd, mann kunne høre de veldig godt, de snakket heller ikke ett eneste ord norsk.
Maten var også helt forferdelig, de hadde kjøpt inn first price varer som de fylte på.
Parkerings plassene var helt forferdelig opp merket, også var det så trang att det nesten ikke gikk ann å komme seg inn.
Anbefaler altså IKKE dette hotellet!!!

• Opphold: august 2017, reiste som et par
1  Takk, KristianNagy
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Hadde problemer med reservasjonen, noe som førte til 30 lange minutter i resepsjonen med en spydig og lite serviceinnstilt resepsjonist. Når bookingen endelig ble i orden, fikk jeg beskjed om at "du skal bare vite det at dersom vi ser du er beruset, har alkohol på rommet eller har med deg besøk etter klokka 18. kommer du til å bli hivd ut umiddelbart". Gjennom hele samtalen var hun veldig uhyggelig og rett og slett veldig spydig! Ikke bare mot meg, men også mot andre gjester som var i resepsjonen. Kjeftet når folk stilte spørsmål eller prøvde å hjelpe, himlet med øynene og slengte kommentarer. Fikk rom i 6.etasje, hvor naborommet hadde veranda. Når de sto ute og røyka kom all røyken inn på rommet vårt. Rommet har ikke aircondition, noe som gjorde at vi ble vekt klokka 7 av en varme som kan sammenlignes med en badstue. Rommene kan umulig være lydisolert, for alt som skjer på naborommet og i gangen høres VELDIG godt. Rommet er pent, men det er det eneste positive å si. Kommer ALDRI til å reise hit igjen, og vil aldri anbefale dette til noen andre. Styr unna!

Opphold: august 2017, reiste som et par
1  Takk, Maren W
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde her noen dager i forbindelse med oslo pride. Det var meningen vi skulle være der tre netter, men måtte dra hjem etter to dager. Det ble for varmt der! Vi måtte diskutere en del unødvendig med en resepsjonist som var en del uvennlig. Men hotellet er fint og nyoppusset. Gode senger.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Trude H
Anmeldt 9. juli 2017

Hadde bestilt et superior rom med veranda og kjøkken krok:):) Resepsjonistene var veldig service innstilte og trivelige. Restaurant personalet var også veldig trivelige og stort sett dem fleste av stuepikene...Det var et par stykker som ble irriterete når dem måtte hjelpe mæ med safeen 2 ganger dette fordi jeg ser litt dårlig tror hun ene var sjef over husøkonomene?? Renholdet på rommet var helt ok noe æ syns er viktig...Maten var nydelig ene dagen litt sterk men når vi fikk tatt opp dette .. fikk vi nydelig mat uten jalapeno neste dag...Kommer gjerne tilbake hit men kunne ønske at hotellet var litt mere kritisk på hvilke gjester dem booker inn da æ så noen tydelig påvirkede gjester som brukte stoffmog var litt pågående....Da følte æ mæ litt ytrygg:):)

Romtips: Spør etter rom med veranda litt høyt oppe:):)
  • Opphold: juli 2017, reiste alene
Takk, 1966Elisabeth