“Knøttliten pazzeria med god mat”
Anmeldelse av Pizzavino

Pizzavino
Anmeldt 6. november 2018

Nesten bortgjemt i mathallen i Oslo finner du en liten pizzarestaurant som serverer meget gode pizaer, men deres pastaretter er også verd et forsøk, servert av hyggelig betjening

Takk, John-Henrik J

Anmeldt 1. november 2018

Definitivt den beste pizzaen jeg har spist i Norge. Har bodd flere år i Italia og det er ingenting som kan måle seg med denne pizzaen, de har også en fantastisk god glutenfri pizza. Dette er et ekte italiensk sted og det er italienere med lang erfaring som står på kjøkkenet. Absolutt verdt et besøk.

Takk, Nadine J
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Har man gluten allergi og har lyst på pizza er dette absolutt plassen å gå!

Beste glutenfrie pizzaen jeg noen gang har spist

Dato for besøk: juni 2018
Takk, kamillath
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

En av de desidert beste pizzaene jeg har spist. Nydelig sprø bunn med en ordentlig fyldig smak i saus og fyll.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, andersmp
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Utrolig god pizza og service, som å være på en pizza restaurant i Italia! Fin atmosfære i den ellers mer hektiske Mathallen. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Agnete G

Reisende som så på Pizzavino, så også på

Har du vært i Pizzavino? Del dine erfaringer!