“En smak av Italia”
Anmeldelse av Pizzavino

Pizzavino
Anmeldt 10. desember 2018

Endelig en ekte Diavola pizza i Norge.
Meget velsmakende pizza akkurat slik jeg ønsket meg den å være.
Steinovnsbakt med litt kjærlighet.
Litt bortgjemt i Mathallen, men absolutt verdt et besøk.
Smakte ikke på annen mat hos dem, men pizza kan jeg gå god for her.

Takk, Trond V

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Pizzavino leverer pizza på meget høyt nivå! I tillegg av meget oppegående personal, som du ser har bakt et par pizzaer før...
Første gangen vi er her, sannsynligvis ikke siste...

Takk, erlande2017
Anmeldt 6. november 2018

Nesten bortgjemt i mathallen i Oslo finner du en liten pizzarestaurant som serverer meget gode pizaer, men deres pastaretter er også verd et forsøk, servert av hyggelig betjening

Takk, John-Henrik J
Anmeldt 1. november 2018

Definitivt den beste pizzaen jeg har spist i Norge. Har bodd flere år i Italia og det er ingenting som kan måle seg med denne pizzaen, de har også en fantastisk god glutenfri pizza. Dette er et ekte italiensk sted og det er italienere med lang erfaring som står på kjøkkenet. Absolutt verdt et besøk.

Takk, Nadine J
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Har man gluten allergi og har lyst på pizza er dette absolutt plassen å gå!

Beste glutenfrie pizzaen jeg noen gang har spist

Dato for besøk: juni 2018
Takk, kamillath

Reisende som så på Pizzavino, så også på

Har du vært i Pizzavino? Del dine erfaringer!