“Suveren god pizza🍕”
Anmeldelse av Pizzavino

Pizzavino
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pizza - muligens en av de beste jeg har smakt. Pizzabunnen var utrolig luftig. Anbefales på det sterkeste

1  Takk, frideee

Anmeldt 25. juli 2021

Nydelig pizza og god vin. Vi var i utgangspunktet ikke så sultne, men da vi i Mathallen gikk forbi en pizzeria med vedovn fikk jeg overtalt fruen til å dele en pizza med meg. Spennende meny med mye fristende, men vi gikk for en god gammaldags parmapizza, den beste jeg har smakt. Rask service og blide ansatte. Hadde Mathallen holdt oppe mandager også skulle jeg gått innom og kjøpt meg en av de mer spennende pizzaene før vi reiser videre. Anbefales!

Takk, Kjetil K
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

På Mathallen får du faktisk litt ro hvis du går hit. Noen få bord her som du kan puste ved. Mest pizza, og god pizza. Gode antipasti også, men capresen lager jeg bedre selv. Ok service, litt treg. Greie priser.

Dato for besøk: september 2019
Takk, April-Elin
Anmeldt 21. september 2019

Skulle bestille forretter og drikke, men fikk etter kort tid beskjed om at det gadd sjefen ikke lage fordi det var så mye stress for så lite.....

Dato for besøk: september 2019
Takk, Ragnhild L
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Fikk ikke det vi bestilte, calzone var 1/6, osten på innsiden var ikke smeltet en gang. Da jeg sa ifra, de tok pizzaen og varmet den opp i mikrobølge ovnen, sa ikke beklager heller. Service er kjempedårlig. Folk kommuniserer ikke på norsk, heller engelsk. Ble ikke spurt om maten var god, som om de forventet det var dårlig allerede.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, KAJUS A

Reisende som så på Pizzavino, så også på

Har du vært i Pizzavino? Del dine erfaringer!