“Sen lunsj”

Ett Bord
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Les menyen nøye. Små retter men godt. Sundt konsept. Ikke for de som liker å sitte lenge og har god tid.

Takk, humla51

Anmeldt 21. oktober 2018

Veldig god opplevelse. Vi var rundt 20 personer som skulle spise middag etter et heldagsseminar. Det var en misforståelse rundt bordbestillingen, men det håndterte personalet fint, og daglig leder kom og hilste på oss og forsikret oss om at alt var bra. Jeg hadde dialog med kjøkkensjefen i forkant og vi ble enige om en meny tilpasset vårt behov og vårt budsjett. Maten var kjempegod og passe mye. Det eneste som ikke var helt tipptopp var en litt for kompkakt sjokolademousse til dessert. Anbefaler stedet på det varmeste for sosiale jobb- eller vennemiddager. Be om sharing-meny!

Takk, Louise B
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Når familien på fire skulle spise og endene av det ene bordet var opptatt så satt vi på lang rekke, dette er nok det minst sosiale måltidet jeg har spist sammen med andre.
Maten var bare passe bra, på grensen til dårlig. Det var veldig små porsjoner så man må nok velge 2-3 retter pr. person for å bli mett (da blir det en dyr middag)
Konklusjonen er veldig enkel: hit skal jeg ALDRI tilbake.
Styr unna...

Takk, CatoTot
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Ett bord kunne vært et genialt konsept, men de klarer ikke fullføre. Menyen er fristende, om enn enkel, men porsjonene er litt små og for samtlige av oss så manglet vesentlige deler av retten, feks ost og syltet løk i salater... merkelig. Servicen er litt amatørmessig, kunne vært sjarmerende, men når man er ute på jobblunsj, så er forventningene til effektivitet og kvalitet kanskje større. Har nå prøvd Ett bord ved flere anledninger og hver gang er det mangler, enten med smak eller service, så inntil videre sier jeg takk for meg og prøver heller et av de andre stedene i Vika terrassen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Tessa1971
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Kul konsept med å sitte sammen vid et langt bord. God mat og bra service, men det er en begrenset (daglig?) meny.

Dato for besøk: april 2018
Takk, samuul

Reisende som så på Ett Bord, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Ett Bord? Del dine erfaringer!