“Dyrt under dekke av norskinspirert tapas”
Anmeldelse av Ett Bord - STENGT

Ett Bord
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

En skuffende opplevelse totalt sett. Eneste lyspunkt var nydelig surdeigsbrød. Personalet var lite opplysende mht konseptet som tydeligvis er lagt opp til at man skal bestille småretter/tapas fortrinnsvis sammen med flere. Fikk lite informasjon og anbefalinger og endte opp med å bestille 2 småretter samt brød. Det samme gjorde min venninne. Jeg valgte 2 fiskeretter hvorav den ene var en kald rett (uten at det kom tydelig frem av menyen). Begge fiskerettene hadde tilsvarende garnityr og jeg mener at servitøren burde anbefalt en bedre kombinasjon da det viste seg at de etter min oppfatning ble veldig like. Konseptet mht «småretter/tapas» ble også litt utydelig kommunisert fra servitørene. Rettene vi spiste var kreative, men smaksopplevelse var ikke noe som utmerket seg. Fikk beskjed om å ta høyde for at klippfisken ville være veldig salt slik at det var viktig å blande ingrediensene. Klippfisken hadde etter min mening lite smak og kjentes utvannet ut. Gnocchi smakte bra, men var også den eneste retten bortsett fra brødet som fikk godkjent. Vi spiste for øvrig opp alt fordi maten tross alt var spiselig og vi var sultne.

Min klare anbefaling og oppsummering er:

styr unna denne restauranten. Overpriset mat i en restaurant med det jeg opplevde som uerfarne servitører. Her flyter de på beliggenhet og tidligere gode anbefalinger. Etter min mening, ikke verd pengene.

Takk, Fjellhus

2024 av 117 anmeldelser

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Les menyen nøye. Små retter men godt. Sundt konsept. Ikke for de som liker å sitte lenge og har god tid.

Takk, humla51
Anmeldt 21. oktober 2018

Veldig god opplevelse. Vi var rundt 20 personer som skulle spise middag etter et heldagsseminar. Det var en misforståelse rundt bordbestillingen, men det håndterte personalet fint, og daglig leder kom og hilste på oss og forsikret oss om at alt var bra. Jeg hadde dialog med kjøkkensjefen i forkant og vi ble enige om en meny tilpasset vårt behov og vårt budsjett. Maten var kjempegod og passe mye. Det eneste som ikke var helt tipptopp var en litt for kompkakt sjokolademousse til dessert. Anbefaler stedet på det varmeste for sosiale jobb- eller vennemiddager. Be om sharing-meny!

Takk, Louise B
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Når familien på fire skulle spise og endene av det ene bordet var opptatt så satt vi på lang rekke, dette er nok det minst sosiale måltidet jeg har spist sammen med andre.
Maten var bare passe bra, på grensen til dårlig. Det var veldig små porsjoner så man må nok velge 2-3 retter pr. person for å bli mett (da blir det en dyr middag)
Konklusjonen er veldig enkel: hit skal jeg ALDRI tilbake.
Styr unna...

Takk, CatoTot
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Ett bord kunne vært et genialt konsept, men de klarer ikke fullføre. Menyen er fristende, om enn enkel, men porsjonene er litt små og for samtlige av oss så manglet vesentlige deler av retten, feks ost og syltet løk i salater... merkelig. Servicen er litt amatørmessig, kunne vært sjarmerende, men når man er ute på jobblunsj, så er forventningene til effektivitet og kvalitet kanskje større. Har nå prøvd Ett bord ved flere anledninger og hver gang er det mangler, enten med smak eller service, så inntil videre sier jeg takk for meg og prøver heller et av de andre stedene i Vika terrassen.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Tessa1971