“Julebord”

Ett Bord
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi er kun 22 ansatte, ikke så mange, men store nok til å fylle hele bordet på Ett bord og få restauranten for oss selv. Dette var en fordel for taler og fjas. Pent pyntet bord og god julestemning med alle julelys og juletrær rett utenfor fasaden. Nydelig og sunn mat kom på bordet i selskap av god vin. Bordet og benkene (som var gode å sitte på) gjorde at det ble naturlig mingling hele kvelden. Hyggelig betjening og god service.

Takk, 686tinat

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Koselig mottagelse da servitør håndhilste og ønsket oss velkommen, bare det var hyggelig! Tok denne gang bare ett glass vin før konsert men atmosfære i restaurant var veldig fin, fin meny og skal absolutt tilbake for en matbit! Fint konsept at alle sitter ved ett langbord. Hvis du bare skal nyte en drink eller to så finnes koselige små vindus plasser☺️

Takk, HannaCatharine
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

En skuffende opplevelse totalt sett. Eneste lyspunkt var nydelig surdeigsbrød. Personalet var lite opplysende mht konseptet som tydeligvis er lagt opp til at man skal bestille småretter/tapas fortrinnsvis sammen med flere. Fikk lite informasjon og anbefalinger og endte opp med å bestille 2 småretter samt brød. Det samme gjorde min venninne. Jeg valgte 2 fiskeretter hvorav den ene var en kald rett (uten at det kom tydelig frem av menyen). Begge fiskerettene hadde tilsvarende garnityr og jeg mener at servitøren burde anbefalt en bedre kombinasjon da det viste seg at de etter min oppfatning ble veldig like. Konseptet mht «småretter/tapas» ble også litt utydelig kommunisert fra servitørene. Rettene vi spiste var kreative, men smaksopplevelse var ikke noe som utmerket seg. Fikk beskjed om å ta høyde for at klippfisken ville være veldig salt slik at det var viktig å blande ingrediensene. Klippfisken hadde etter min mening lite smak og kjentes utvannet ut. Gnocchi smakte bra, men var også den eneste retten bortsett fra brødet som fikk godkjent. Vi spiste for øvrig opp alt fordi maten tross alt var spiselig og vi var sultne.

Min klare anbefaling og oppsummering er:

styr unna denne restauranten. Overpriset mat i en restaurant med det jeg opplevde som uerfarne servitører. Her flyter de på beliggenhet og tidligere gode anbefalinger. Etter min mening, ikke verd pengene.

Takk, Fjellhus
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Les menyen nøye. Små retter men godt. Sundt konsept. Ikke for de som liker å sitte lenge og har god tid.

Takk, humla51
Anmeldt 21. oktober 2018

Veldig god opplevelse. Vi var rundt 20 personer som skulle spise middag etter et heldagsseminar. Det var en misforståelse rundt bordbestillingen, men det håndterte personalet fint, og daglig leder kom og hilste på oss og forsikret oss om at alt var bra. Jeg hadde dialog med kjøkkensjefen i forkant og vi ble enige om en meny tilpasset vårt behov og vårt budsjett. Maten var kjempegod og passe mye. Det eneste som ikke var helt tipptopp var en litt for kompkakt sjokolademousse til dessert. Anbefaler stedet på det varmeste for sosiale jobb- eller vennemiddager. Be om sharing-meny!

Takk, Louise B

Reisende som så på Ett Bord, så også på