“Mager matopplevelse”

Ett Bord
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vi falt for ideen om å sitte på ett bord sammen med andre mennesker. Vi kom etter kino, og gledet oss til en god matopplevelse. Vi bestilte vin og fem retter fra menyen. Vi hadde egentlig bestilt på Chef’s table, men så raskt at ikke kunne sitte på harde krakker gjennom et helt måltid, så vi slapp disse ugjestmilde plassene.

Kelneren svarte ja på om vi kunne få litt brød til vinen mens vi ventet på maten. Det kom ikke, da vi minnet en kelner på dette sa han at det kommer. Brødet kom med litt aioli sammen med de andre rettene, og dette kom på regningen som en egen rett. Det var jo ikke det vi hadde tenkt.

Vinen var utmerket, men en annen enn den vi hadde bestilt. Rettene bar alle sammen like skuffende. Lite pent og servert i trange små boller og triste hvite tallerkener. Oksekjøttet var gjennomstekt og ikke mørt, servert med en brun saus det ikke smakte noe av og med potetmos. Nachosen ble servert helt tørr og med smakløst gjennomstekt mørkebrun kjøttdeig, ikke salsa eller rømme og ikke godt nok. Salaten besto av ufriskt oppskårede terninger av tomat salt fetaost og noen salte mørkebrune korn, servert i en bitteliten trang bolle. Ikke bra.

Servisen var småsur og usjarmerende.
For oss var dette en hyggelig kveld, men for restauranten var det en ulykke.
Dere må holde løfter, dere må smile og dere må begynne å lage frisk og god mat, og dere må passe på å gi oss skjeer så vi kan dele rettene.
Sett inn sjarmen og vær inspirert, så ordner det seg. Da kunne det vært verdt kr 1555 som vi måtte betale. Vi ber om er svar.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 867knutw

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Få viner, og når den billigste (600kr) er utsolgt og neste koster 200kr mer blir jeg provosert . Vi bestilte 7-8 retter og tenkte at de kommer vel gradvis, det deiset ned to retter på bordet før vi hadde fått vin eller vann, de neste kom deretter på 5-10 minutter. Seige svampete og svært sterke gnochi, seigt biffkjøtt, tørr kveite på agurk, gode spanske padrons, godt (veldig dyrt) brød. Kjedelig sashimi. Gode norske oster. Hyggelig lokale- men maten og drikken sto ikke til forventningen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Norwayfamily
Anmeldt 21. desember 2018

Servicen var mangelfull, serviett ble tildelt bare en av et selskap på fire. Suppen skulle angivelig spises av samme skje. Spesialmat var bestilt på forhånd av en gjest, men servitøren gav ingen informasjon om hvilke retter var for denne gjesten. Rettene var smakløse og ikke spennende.
Sjefen var jo hyggelig, men maten sto ikke i stil med han!

Takk, turido392
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi er kun 22 ansatte, ikke så mange, men store nok til å fylle hele bordet på Ett bord og få restauranten for oss selv. Dette var en fordel for taler og fjas. Pent pyntet bord og god julestemning med alle julelys og juletrær rett utenfor fasaden. Nydelig og sunn mat kom på bordet i selskap av god vin. Bordet og benkene (som var gode å sitte på) gjorde at det ble naturlig mingling hele kvelden. Hyggelig betjening og god service.

Takk, 686tinat
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Koselig mottagelse da servitør håndhilste og ønsket oss velkommen, bare det var hyggelig! Tok denne gang bare ett glass vin før konsert men atmosfære i restaurant var veldig fin, fin meny og skal absolutt tilbake for en matbit! Fint konsept at alle sitter ved ett langbord. Hvis du bare skal nyte en drink eller to så finnes koselige små vindus plasser☺️

Takk, HannaCatharine

Reisende som så på Ett Bord, så også på