“GOD NUGGETS!”
Anmeldelse av Mc Donalds CCVest

Mc Donalds CCVest
Vurdert som nr. 1 136 av 1 571 Restauranter i Oslo
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Nuggets på MC donalds er de beste i verden og veldig god pommes frites
:) Veldig god! :) Vi har det alltid gøy der. Jeg liker at det lukter Nuggets på lang avstand

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Hans J L

Anmeldt 22. november 2018

Du vet temmelig sikkert hva du kan forvente av maten på Mc Donalds, men da er jo servicen ennå mer viktig for at alt skal bli en bra opplevelse. De aller fleste yter personlig service, men ikke alltid - pass på!

Takk, 144Bj_rn_A
Anmeldt 10. mai 2018

Når jeg går ut for å få meg litt å spise - så forventer jeg at maten i alle fall har smak av benevnelsen på menyen! En "Baconburger" bør forventes en smak av bacon - og ikke grillsaus som alle tre gjorde.
Tre forskjellige hamburgere - men samme smak! I tillegg så var sausene så overflytende at det nesten var umulig å spise uten å søle.
Ta dere sammen - og lær av noen som kan servere slik mat! - Dette var slett.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Keinapel
Anmeldt 14. februar 2017 via mobile enheter

Ser ut som en hvilken som helst McDonalds. Masseprodusert fastfood etter samme oppskrift og system verden rundt. Godt plassert på senteret. Greit nok en gang innimellom shopping. Betjeningen hyggelig og effektiv. Stort sett rent og OK stemning.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Fornebu
Anmeldt 21. november 2016

Besøkt denne hurtig-restauranten over lang tid, og er et forutsigbart sted å få et bedre måltid. Alltid rask servering og hyggelig betjening, og er et rent- og pent sted inne på CCVest kjøpesenter. Har etter hvert fått flere sunnere retter. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: november 2016
Takk, jans0der

Reisende som så på Mc Donalds CCVest, så også på

Har du vært i Mc Donalds CCVest? Del dine erfaringer!