“Billig og god mat i kjekke lokaler”
Anmeldelse av Kaktus Mat & Vinhus.

Kaktus Mat & Vinhus.
Anmeldt 29. desember 2018

Den lokale restauranten for Ullernfolk og regelmessig besøkt av oss fra Ullern Fotball. God mat, fine priser, hyggelig personale og har plass til større events for et fotballag f.eks.

Takk, jeRudi

Anmeldt 1. november 2018

Hyggelig betjening. En restaurant med faste kunder. Serverer ulike retter uten for mye staffasje. Veldig god mat til forholdsvis rimelig. Selv spiste jeg biff som var veldig bra!

Takk, 421carstent
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Helt OK - med greie priser og godt utvalg - men savnet noe..... Egentlig snill men kjedelig meny. Ingen spesialiteter. Slitne lokaler. Men alltid greit å få bord. Bestill for å være sikker likevel. Alltid hyggelig betjening. Kanskje mer pils etter jobb mer enn venninnelunsj eller romantisk middag.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, NinaR653
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Kaktus mat er en av de beste stedene jeg har vært i Oslo! Maten er bare helt utrolig og betjeningen er så hyggelige! Jeg anbefaler alle til å ta en tur og prøve maten der! Spesielt ALAkaktus er

1  Takk, ceko91
Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Uformelt hyggelig sted med god mat og service. Alle er velkommen også med barn.
Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Mariusau

Reisende som så på Kaktus Mat & Vinhus., så også på

Har du vært i Kaktus Mat & Vinhus.? Del dine erfaringer!