“Kaffe kos”
Anmeldelse av Baker Hansen Radhuset.

Baker Hansen Radhuset.
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. september 2021

Stedet har flyttet fra Tordenskioldsgate 12 til hjørnet Rådhusgaten - Akersgaten. Lokalene er relativt nye - pent interiør. Et greit sted for en kopp kaffe og noe å spise, enten bakevarer eller bagetter. Stedet har nok best bakevarer, bagetter og smørbrød noe kjedelig til en noe høy pris. Et sted for en rask kaffe med noe å spise til.
Nettsiden er ikke oppdatert med ny adresse - det er alt for svakt.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ullern22

Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Denne bakerikjeden har mange utsalgssteder i Oslo-området. Her får man gode bakevarer og kaker. Hyggelig betjening og mulighet for å sitte ned og spise i lokalet.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, VacationOslo
Anmeldt 15. juli 2017

Jeg kjøper mest kaffe og Brød som jeg tar med meg på Baker Hansen. Alltid kjempegodt. Grovt brød fra denne bakeren er det beste i byen mener jeg.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Else M
Anmeldt 8. juli 2017

Hos Baker Hansen får jeg alltid gode bakevarer, enten det dreier seg om brød eller kaker. Jeg synes dette er et av de beste bakeriene i Oslo.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, LivRhododendron
Anmeldt 9. mars 2017 via mobile enheter

Dette er ett lite, koselig bakeri som er verd å ta turen til!
Mye godt å velge i av mat og drikke, godt variert. Hyggelig betjening! Gode og hyggelige sitteplasser! Det er ett godt miljø, varmt og trivelig interiør, og ikke minst ett svært rent og hyggelig (ja, hyggelig!) toalett!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 170margunnr

Reisende som så på Baker Hansen Radhuset., så også på

Har du vært i Baker Hansen Radhuset.? Del dine erfaringer!