Helt forferdelig

Dårligste stedet jeg har vært, 100kr bare, men IKKE verdt det….. null stemning, spar pengene og ha... les mer

Anmeldt 23. mars 2024
Trek00777221915
Oslo, Norge
Sikkelig ubehagelig

Utrolig ekle og frekke vektere. Jeg var helt edru og prøvde å snakke rolig med de, så dyttet de meg... les mer

Anmeldt 9. februar 2024
Emilie S

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
179 anmeldelser
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Frekke ansatte som åpenbart ikke kan jobben sin og som heller ikke kan oppfatte gjestene sine problemer. Takket være kj10 så ble kvelden ødelagt så jeg anbefaler alle om å ikke dra dit!

Dato for opplevelse: oktober 2018
4  Takk, Thomas D
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Frekkere ansatte har jeg aldri møtt! Ble jaget inn som en saueflokk. Og hele gjengen kom ikke inn, en ble stående utenfor og ble bedt om å spise en burger, drikke en kaffi og gå en tur,for at hun ikke kunne personnummeret sitt.. Drar aldri hit igjen!

Dato for opplevelse: september 2018
6  Takk, Marita03
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Veldig lite hyggelig å forholde seg til de ansatte, ikke en plass jeg får lyst å besøke igjen! Dette stedet trenger et kurs i kundeservice...

Dato for opplevelse: september 2018
8  Takk, Oda R
Anmeldt 19. august 2018

Jeg og vennene mine dro på kj i helga, og etter å ha stått i kø i nesten en time slapp ikke vaktene meg inn fordi de mente jeg var beruset, som jeg ikke var. Til slutt fikk jeg komme inn, og etter å ha betalt 200kr for inngangsbillett ble jeg kastet ut en drøy time senere. Jeg satt ute og snakket med vennene mine da en vekter kom bort til meg og sa jeg måtte gå ut og truet meg med at politiet var rett i nærheten. Jeg forstod ingenting med tanke på at jeg kun var litt brisen og ikke lagde noe bråk eller gjorde noe galt, men han nektet å høre på meg og kastet meg og alle vennene mine ut. Vi prøvde deretter å snakke med vaktene utenfor men de var veldig lite høflige. Alt i alt var kj en dårlig opplevelse og jeg anbefaler alle å holde seg unne og bruke pengene på et sted der de bryr seg om gjestene sine.

Dato for opplevelse: august 2018
13  Takk, krpi1505
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Ble kastet ut to ganger uten grunn...
Veldig dårlig vakthold.....
Engelsk snakkende vakt bare for å henge ut.

Dato for opplevelse: juni 2018
4  Takk, EmilSebastianK