Helt forferdelig

Jeg og mine venner var der på en lørdag og vi var der knappe 30 min også ble venninnen min kastet... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Eviibk F
Totalt respektløst behandlet

Jeg og noen venner dro på KJ en lørdagskveld. Etter å ha stått i kø en drøy halvtime kom vi endelig... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Tulipanne

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Pass
223 anmeldelser
Anmeldt 31. august 2019

Dette var dritt!!! Skal ALDRI PÅ KJ IGJEN. Vaktene er dritt og inneha som er skrevet opp på liste kommer inn

Takk, Mari F
Anmeldt 24. august 2019

Vaktene oppfører seg uprofesionelle. Stemingen her rett og slett forferdelig. Musikken her er helt deprimerende. IKKE dra hit!

2  Takk, Olavsten
REKOM N, Kundeansvarlig på KJ10, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Hei Olavsten,

Takk for din vurdering og tilbakemelding.
Har du muligheten til å utdype hvordan vaktene oppførte seg uprofesjonelt? Vi setter veldig stor pris på tilbakemeldinger da vi alltid ønsker å forbedre oss!

Vi har DJ som spiller musikk til å matche musikkprofilen vi har. Dersom det ikke stod til smaken er det beklagelig..

Vi håper du endrer mening og vil gi oss en ny sjanse med tiden.
Det er alltid bare å kontakte oss om du skulle ha noen spørsmål eller tilbakemelding!

Anmeldt 24. august 2019

Ble sendt rett ut siden buksene mine hadde to ekstra lommer. Lommene ble ikke skjekket, slik en skulle trodd, men jeg ble heller sendt rett på dør- uten forklaring, før jeg senere fikk høre fra en venn at det var på grunn av lommene mine. Dårlig service, dårlig vakter og generelt bare helt bånn. Anbefaler ikke å dra dit.

1  Takk, martin1234555

Hei Martin.

Takk for din vurdering og tilbakemelding.

Å ha lommer på buksen er i seg selv ikke noe vi stusser over. Men hull i bukser, cargo bukser, sweat's, slitne sneakers og hodeplagg gir grunnlag for å ikke slippe inn.

Vi ønsker at gjester skal kle seg pent og stilfullt ved kvelder med besøk hos oss. Dersom man ikke stiller til kravene, vil man dessverre ikke få slippe inn den kvelden.

Hvorfor vennen din mente det var lommene på buksen din som var årsaken kan jeg hverken bekrefte eller avkrefte, da jeg ikke var til stede for å se hva du hadde på deg..
Men det vil lønne seg å ha i bakhodet at vi er strenge på Dresscode, og kle seg etter en high-end standard.

Vi beklager for at kvelden ikke stod til forventningene men håper å se deg tilbake!

Anmeldt 24. august 2019

Dette stedet er helt sykt dårlig!!! Ikke verdt det! Stemningen er dårlig, musikken er ikke verdt det, og vaktene er usmakelige og usakelige.............. ikke dra hit!

Takk, Stine2000

Hei Stine,

Takk for din vurdering og tilbakemelding.
Har du muligheten til å utdype for oss hva som gjorde din opplevelse på besøk hos oss annet enn trivelig?

Vi ønsker alltid å forbedre oss og setter derfor stor pris på tilbakemeldinger!
Hvis du enten utdyper her, eller sender oss en melding på Facebook eller mail til post@kj10.no vil vi mer enn gjerne høre om opplevelsen din, og forsøke å bedre oss.

Vi håper å høre fra deg!

Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Vaktene er lite hyggelige og bryr seg lite om trivselen. Veldig lite profesjonelle. Har du hull på buksene, litt for løse bukser eller noen form for hodeplagg, så kan du bare glemme å komme inn. Og om du har «classy» nok klær til å komme inn blir du heller ikke møtt med særlig respekt fra de ansatte.

3  Takk, ragnhildb035

Hei Ragnhild,

Takk for din vurdering og tilbakemelding. Det er synd at du har en negativt oppfatning av oss som utested.

Det stemmer at vi har strenge retningslinjer for Dresscode, og at busker med hull, sweat's og hodeplagg gir grunnlag for å ikke slippe inn.
Vi har en streng high-end Dresscode, der No effort, No entrance er nøkkelen.

Vi tar dog en helhetsvurdering av antrekket ved ankomst. Det er derfor ikke skrevet i stein at man ikke slipper inn - om man har funnet en fin balanse mellom causal og classy/high-end! Men hull i buksene ønsker vi ikke å slippe inn.

Vi ønsker gjerne å vite hva som påvirket opplevelsen din på besøk hos oss, som har gitt deg et negativt inntrykk av våre ansatte.
Har du muligheten til å utdype? Eller sende oss en melding på Facebook med utdypelse?

Vi håper å høre fra deg! :)