Helt forferdelig

Jeg og mine venner var der på en lørdag og vi var der knappe 30 min også ble venninnen min kastet... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Eviibk F
Totalt respektløst behandlet

Jeg og noen venner dro på KJ en lørdagskveld. Etter å ha stått i kø en drøy halvtime kom vi endelig... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Tulipanne

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Pass
224 anmeldelser
Anmeldt 31. august 2019

Ekstremt dårlig service. Fysj og fy, værste utestedet i hele Oslo. Forferdelige vakter. ALDRI reis dit!!!!

2  Takk, Ingrid Heier J
Anmeldt 31. august 2019

Jeg og venninnene mine dro til Oslo for å kose oss. Tenkte å dra ut en lørdag og fant nærmeste utested med 18 års grense. Vi stod i kø i 30 minutter mens vi vitnet at vaktene stod å ikke gjorde jobben sin og heller bare Stod å stirret ut i luften. Når vi kom til inngangen fikk ikke min venninne komme inn på grunn av at hun gikk med en «cargo pants». Selvom guttene som stod foran henne i køen gikk med akkurat samme bukse og kom inn uten nøl. Jeg vil aldri tilbake hit, jeg vil faktisk kose meg når jeg vil dra ut. Dette er ikke stedet for å kose seg for å so det mildt.

5  Takk, Theasmee
Anmeldt 31. august 2019

Dette var dritt!!! Skal ALDRI PÅ KJ IGJEN. Vaktene er dritt og inneha som er skrevet opp på liste kommer inn

Takk, Mari F
Anmeldt 24. august 2019

Vaktene oppfører seg uprofesionelle. Stemingen her rett og slett forferdelig. Musikken her er helt deprimerende. IKKE dra hit!

2  Takk, Olavsten
REKOM N, Kundeansvarlig på KJ10, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Hei Olavsten,

Takk for din vurdering og tilbakemelding.
Har du muligheten til å utdype hvordan vaktene oppførte seg uprofesjonelt? Vi setter veldig stor pris på tilbakemeldinger da vi alltid ønsker å forbedre oss!

Vi har DJ som spiller musikk til å matche musikkprofilen vi har. Dersom det ikke stod til smaken er det beklagelig..

Vi håper du endrer mening og vil gi oss en ny sjanse med tiden.
Det er alltid bare å kontakte oss om du skulle ha noen spørsmål eller tilbakemelding!

Vennlig hilsen,
KJ10

Anmeldt 24. august 2019

Ble sendt rett ut siden buksene mine hadde to ekstra lommer. Lommene ble ikke skjekket, slik en skulle trodd, men jeg ble heller sendt rett på dør- uten forklaring, før jeg senere fikk høre fra en venn at det var på grunn av lommene mine. Dårlig service, dårlig vakter og generelt bare helt bånn. Anbefaler ikke å dra dit.

1  Takk, martin1234555

Hei Martin.

Takk for din vurdering og tilbakemelding.

Å ha lommer på buksen er i seg selv ikke noe vi stusser over. Men hull i bukser, cargo bukser, sweat's, slitne sneakers og hodeplagg gir grunnlag for å ikke slippe inn.

Vi ønsker at gjester skal kle seg pent og stilfullt ved kvelder med besøk hos oss. Dersom man ikke stiller til kravene, vil man dessverre ikke få slippe inn den kvelden.

Hvorfor vennen din mente det var lommene på buksen din som var årsaken kan jeg hverken bekrefte eller avkrefte, da jeg ikke var til stede for å se hva du hadde på deg..
Men det vil lønne seg å ha i bakhodet at vi er strenge på Dresscode, og kle seg etter en high-end standard.

Vi beklager for at kvelden ikke stod til forventningene men håper å se deg tilbake!

Vennlig hilsen,
KJ10