Verste klubben i Norge

Forbanna dårlig!!! Kostet 200 spenn og du får ikke en dritt for penga Verste klubben jeg har vært... les mer

Anmeldt 6 dager siden
francoisvenn
Tragisk kundebehandling

Ble kastet ut fordi jeg ikke syns at sniking i køen er greit, deretter er de veldig tilbaketrukne... les mer

Anmeldt 2. april 2022
D9519XQdanielj

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 22. februar 2020

Fordi vi ville ha en sigg. Var ikke litt full engang.. betalte 200 spen for det greiene her. Lang kø, kastet ut med engang vi skulle ut..

Takk, CarolineS4764
Anmeldt 22. februar 2020

Dørvaktene kaster meg ut fordi jeg skal hente noe i jakka. De sa jeg var for full, noe jeg ikke var siden jeg ikke hadde drukket mer siden jeg kom inn. Dårlig når man har betalt 200kr og blir kasta ut etter 40 minutter

Takk, 218chefb
Anmeldt 17. februar 2020

Ble kastet ut uten grunn og fikk ikke hente jakka mi, vi var på jentetur og det ble katastrofe, søsteren min skulle prøve å få jakka mi, da ble hu også kastet ut. I jakka lå nøkkelkortet til hotellet, sø ble stående ute i pissregn i 1 time. Fortsatt ikke fått jakka mi.

Takk, odaw2020
Anmeldt 11. februar 2020

Hvis du har lyst til å bli trakkasert av vakter, kastet ut for å ikke være hvit og bli dytta av sinte 18 åringer, er dette perfekt for deg. Hvis du vil ha en ok kveld... bli hjemme.

1  Takk, Sintogsliten
Anmeldt 12. januar 2020

Vaktene er altfor strenge, kaster deg ut uten grunn. Jeg kjøpte 2 øl og ble kasta ut uten grunn... Dårlig stemning. Ellers helt greit

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, christopheraskg