“Lunsj Oslo sentrum sjøsiden”
Anmeldelse av Olivia Østbanehallen

Olivia Østbanehallen
Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I hallen til Oslos første jernbanestasjon ligger Olivias nyeste restaurant flott plassert mellom hvelvingene fra 1854 og torget mot Operaen og fjorden. Olivias ambisjon er å by på de beste smakene fra Italia. Alle lokalene henter inspirasjon fra italienske favorittbyer. Ved åpningen av Olivia Østbanehallen henter vi inspirasjon fra storslagne Milano til matretter og interiør.
Anmeldt 27. oktober 2018

Sjøsiden av Østbanehallen har blitt veldig trivelig, flotte solforhold og Olivia er perfekt for god mat i tillegg. Jeg er der for lunsj og er veldig fornøyd etter besøket.

Dato for besøk: april 2018
Takk, petter eilert s
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg var her for litt over 1 år siden og ga dem en stjerne husker jeg. Nå tok jeg sjansen i håp om at de er blitt bedre, og må si at det har de. Maten smakte ordentlig, rask og hyggelig service og greie priser.

2  Takk, 86jonasberg

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 22. oktober 2018

Vi bestilte en treretters meny, og fikk etter en stund en liten risotto (menyen sier stor). Deretter ventet vi nesten 3/4 time på rett nr 2 - været var vakkert, så vi purret ikke før. Da viste det seg at servitøren som tok opp bestillingen hadde «glemt» å formidle den videre (?). Fikk tilbud om gratis dessert og kaffe som «plaster på såret», noe vi aksepterte. Bestilte mer drikke da vi skjønte at rett 2 kunne drøye. Dette fikk vi først da vi hadde spist rett 2, etter å ha purret på stadig nye servitører. Regningen var feil tre ganger, før vi fikk korrekt beløp. Som sagt: hyggelige servitører, men servicen var kritikkverdig. Samlet sett en mindre god opplevelse.

Takk, Amor1946
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Takk for tilbakemelding. Vi beklager så utrolig mye for treg og dårlig service, slik skal det selvfølgelig ikke være. Takk for at du sier ifra.

Anmeldt 22. oktober 2018

Bodde på Thon Hotel Opera og da var veien kort til Olivia Østbanehallen. En grei meny med italienske retter. God service, helt OK mat og rolig atmosfære på dette stedet. Har spist her flere ganger

1  Takk, roarbi

Takk for tilbakemelding! Det setter vi stor pris på.

Anmeldt 15. oktober 2018

Vi var 8 personer som var her og spiste en 3-retters meny. Vi fikk god mat og hyggelig service. Vi var fornøyd med både maten, stedet og servicen.

Takk, ChristianHellevang
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Takk for tilbakemelding og tusen takk for besøket!

Reisende som så på Olivia Østbanehallen, så også på

Har du vært i Olivia Østbanehallen? Del dine erfaringer!