“Dårlig carbonara”
Anmeldelse av Olivia Østbanehallen

Olivia Østbanehallen
Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I hallen til Oslos første jernbanestasjon ligger Olivias nyeste restaurant flott plassert mellom hvelvingene fra 1854 og torget mot Operaen og fjorden. Olivias ambisjon er å by på de beste smakene fra Italia. Alle lokalene henter inspirasjon fra italienske favorittbyer. Ved åpningen av Olivia Østbanehallen henter vi inspirasjon fra storslagne Milano til matretter og interiør.
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Linguine carbonara var en skuffelse.
For salt og for mye fett! Reduser fett og salt, bruk litt mer fløte?

Takk, 248jang
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Jan! Dette var trist å lese og vi er lei oss for at retten ikke falt i smak. Vi tar helt klart tilbakemeldingen din videre til kjøkkenet.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

En gjeng på omtrent 20 pers skulle spise her etter en lang dag og hadde forhåndsbestilt mat. Veldig koselig sted og tok ikke lang tid før maten kom. Når tallerken kom forann nesen på meg så tenkte jeg bare "HVA ER DETTE?! Skal jeg spise det?" Altså...den lukten - rettere sagt den stanken :/ Men jeg tenkte at jeg må jo smake - jeg angret!
En del av gjengen er fra Nord og spiser kanskje mer fisk enn de fleste og til og med dem hadde problemer med å ha tallerken på bordet etter en stund. Forderva fisk?
Det er altså den verste retten jeg har fått servert i hele mitt liv. Klaget selvfølgelig til servitøren(skal veldig mye til før jeg gjør det) som tok tilbakemeldingen fint og tok beskjeden til kjøkken. Servitøren var utrolig hyggelig og serviceinnstilt - eneste grunnen til at restauranten kan få en liten tommel opp.
Dagen etter fikk jeg jo vite at ingen likte fisken og ingen var fornøyd med maten av de som fikk andre retter.
Fisken var tørr og kjøttet var tørrt - ingen ble mette å flere måtte videre å spise et annet sted.
Tror ikke det er noen av oss som kommer tilbake - det var ihvertfall mitt første og siste besøk.

Takk, IngridD665
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Ingrid. Dette var veldig trist å lese og vi beklager så utrolig mye for den dårlige opplevelsen dere hadde hos oss. Vi er glade for å høre at du fikk god service, men det holder selvfølgelig ikke når maten er dårlig tilberedt. Vi vil gjerne at du kontakter restaurantsjefen Vidar, på vidar@olivia.no slik at vi kan komme i direkte kontakt med deg.

Anmeldt 6. november 2018

Veldig bra restaurant, flinke servitører, spesielt vår egen! Har dessverre glemt navnet hennes. Kjempebra anbefaling av både mat og vin, ingen problem med å plukke fra sammensatt meny. Totalt sett en kjempe opplevelse!

Takk, annehW387IU

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Til å være en kjede synes jeg de kan veldig god mat. Kult interiør i Østbanehallfilialen. Pizzaen smakte fortreffelig for store og små. Stort pluss for stor barnepizza til hyggelig pris. Mye folk en lørdag ettermiddag, da lurt å bestille bord. Passer for alt fra familier og par til jobb middag.

Takk, tberg4

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 3. november 2018

Mitt første besøk som del av større gruppe etter jobb. Smekkfullt så bordbestilling synes å være et nødvendig behov.
Pizza Diavoli var en god pizza; passe sterk og ideell størrelse: Aldri feil med øl heller, ei heller her. Artig lokale og pent tatt vare på den gamle hallen( som om jeg ikke husker feil var billettkontor og innlevering av bagasje på 1960-70 tallet). Til tross for smekkfullt og forholdsvis høyt lydnivå må de ha gjort noe smart på lyddemping. Det var nemlig forbausende lett å både høre og snakke med våre sidemenn.

tusen takk , trivelig sted ,kommer gjerne tilbake

Takk, guideOslo

Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Østbanehallen, så også på

Har du vært i Olivia Østbanehallen? Del dine erfaringer!