“Fornøyd gjeng”
Anmeldelse av Olivia Østbanehallen

Olivia Østbanehallen
Bestill på internett
Beskrivelse: I hallen til Oslos første jernbanestasjon ligger Olivias nyeste restaurant flott plassert mellom hvelvingene fra 1854 og torget mot Operaen og fjorden. Olivias ambisjon er å by på de beste smakene fra Italia. Alle lokalene henter inspirasjon fra italienske favorittbyer. Ved åpningen av Olivia Østbanehallen henter vi inspirasjon fra storslagne Milano til matretter og interiør.
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Jeg og en vennegjeng ønsket å spise italiensk mat og endte opp på Olivia. Servicen var veldig god med hyggelig og smilende betjening. Atmosfæren er god. Vi bestilte forskjellige pastaretter, pizzaer og calzone. Alle var meget fornøyd med maten. Anbefales.

Takk, Stinamarier
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 22. november 2018

Vi besøkte Olivia Østbanehallen 15.11.18 kl 16 pga kort vei til Operaen. Maten til 4 ut av 5 i gruppen bommet totalt. Entrecòte x 2 dårlig preparert og dårlig kvalitet, samt «kjølig». Stekt torsk grå/beige av farge var tørr og liten. Pizza Prosciutto med skinke uten smak. Pizza Margherite var den eneste akseptable. Vi har flere ganger vært veldig fornøyde med Olivia i Hegdehaugsveien og trodde det ville være samme supre kvalitet i Østbanehallen. Men som sagt: Olivia som vi har opplevd er ikke garanti for god mat.

Takk, fornuftigkunde

Dette var utrolig trist å lese og vi beklager virkelig for den dårlige opplevelsen dere hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil gjerne at dere tar kontakt med leder på restauranten, Øyvind, på oyvind@olivia.no, slik at vi kan komme i direkte kontakt med dere.

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Jeg og min datter ville ha noe enkelt og raskt å spise før vi tokk toget hjem. Det så veldig fullt ut på Olivia men det gikk raskt å få bord å få bestille pizza som var perfekt! Veldig koselig betjening som fikk med seg alt. Det er flotte lokaler ut mot gata og det føles meget urbant.

Takk, anette696

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 12. november 2018

Var her en tur med jobben på en fredagskveld. Her var det fullt, så det var godt vi hadde bestilt på forhånd. Vi var åtte personer rundt et bord med akkurat plass, litt trangt men greit. Det var hyggelig service, med en servitør som fulgte oss opp hele tiden. Jeg prøvde Capaccio-pizzaen. Den var helt utmerket i smak og størrelse. Dette skal gjøres igjen.

Takk, stelnor
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Ble dessverre for mye rot med bestillingen
Vi hadde reservert bord fra 1530 til 7 før forestilling i operaen. 3 av gjestene kom en halvtime før og fikk bord, vi andre var på plass 1530. Likevel fikk vi ikke bestilt noe før 1545 etter at vi selv fikk kontakt med servitør. Drikken lot heldigvis ikke vente på seg altfor lenge, men noe lenger tid enn vanlig.
Vi var tre som bestilte en kombinasjonsmeny fra menyen, likevel fikk kun to forrett. Det tok to minutter med litt diskusjon før servitøren forklarte at det angivelig var meningen at vi tre skulle dele på de to anretningene med tre små tallerkner ved siden av. Men etter kontakt med en ander servitør så beklaget han seg og kom med den tredje forretten 10minutter etter at vi hadde fått 6 av 7 forretter.

Så kom hovedretten med på nytt kluss. 6 av 7 skulle ha svinenakke. Kun 5 av 7 fikk i tillegg til en annen hovedrett. En servitør latet som ingenting og sa at han var på vei for å hente den siste hovedretten til selskapet.. Likevel var vi andre omtrent ferdigspist før siste mann fikk hovedretten sin. Den forsinka hovedretten bar preg av stress, svinenakken var hardt stekt med svart skorpe og potetene på tallerknen var mye mer stekt enn alle andre sin.
Heldigvis fikk alle desserten sin, 5 av 7. Men før desserten var heldigvis en tredje eller fjerde servitør og kontrollerte med selskapet at de hadde riktig bestilling på oss..

Eneste kompensasjon for den litt kaotiske servicen var en kopp kaffe til de tre som hadde kombinasjonsmeny. Litt synd.

Maten smakte godt for de som fikk riktig mat til rett tid. Heldigvis rakk vi forestilling klokken 18..

Takk, 378mikall
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Mikal. Dette var trist å lese og vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen. Slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss, og vi setter stor pris på at du gir oss tilbakemelding.

Reisende som så på Olivia Østbanehallen, så også på

Har du vært i Olivia Østbanehallen? Del dine erfaringer!