“Travelt, men vennlig sted”
Anmeldelse av Olivia Østbanehallen

Olivia Østbanehallen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I hallen til Oslos første jernbanestasjon ligger Olivias nyeste restaurant flott plassert mellom hvelvingene fra 1854 og torget mot Operaen og fjorden. Olivias ambisjon er å by på de beste smakene fra Italia. Alle lokalene henter inspirasjon fra italienske favorittbyer. Ved åpningen av Olivia Østbanehallen henter vi inspirasjon fra storslagne Milano til matretter og interiør.
Anmeldt 2. desember 2018

Det er min første gang på Olivia på Østbanehallen. Det første en kommer en merker seg når en kommer inn i det store spiserommet er at gjenstene er i alle aldre! Det er et godt tegn, da apellerer de til mange. Det er også velsignet høyde under taket, servicen var ok og til lunsj var FRITTATA OLIVIA, omelett, svært smakfull. Absolutt et hyggelig sted! Ikke romantisk, mye folk og litt støy, men god for lunsj. Kaffen var litt kald.

1  Takk, Hans-Olav J
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk for besøket og takk for tilbakemelding! Og beklager så mye for lunken kaffe, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Ankom med natt toget, fikk sjekket inn på hotellet i østbanehallen. Husket forgje opplevelse av god pizza på Olivia. Så gikk innom for å se om det var muligheter for frokost. Tallerken med skinke, aioli, melon, tomat, mozarella og eggerøre, fersk presset juice og valgfri kaffe m/påfyll.meget godt og en ypperlig start på dagen. Kr 135,- ikke noe å si på d. Dette kan gjentas.

Takk, trondag
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Første inntrykket var ikke helt bra. Vi,ett føle på 4, stod lenge innenfor inngangen ved skiltet om å vente på kelner,uten at noen av servitørene som gikk forbi hverken smilte,hilste eller såg på oss når de gikk forbi. Vi ble totalt oversett i flere minutter før vi endelig fikk ledig bord. Da var kelner raskt ute med meny og drikke. Vi fikk etterhvert bestilt,maten kom relativt raskt. God mat,nydelig pasta og god pizza. Etter at maten var ryddet bort måtte vi etterspørre dessert meny,dessert bestilling og etterhvert regning. Servitørene virket totalt uinteressert i oss som kunde og overså oss hele tida. Var også mange forskjellige servitører som kom innom vårt bord,slik at det var langt i fra samme kelner som fulgte oss... så skuffende service men god mat!

Takk, 474agnethek

Dette var veldig trist å lese og vi beklager virkelig for den dårlige opplevelsen dere hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi blir utrolig lei oss for å høre om dårlig service. Dette tar vi videre med ledelsen på restauranten. Tusen takk for at dere sier ifra.

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Jeg og en vennegjeng ønsket å spise italiensk mat og endte opp på Olivia. Servicen var veldig god med hyggelig og smilende betjening. Atmosfæren er god. Vi bestilte forskjellige pastaretter, pizzaer og calzone. Alle var meget fornøyd med maten. Anbefales.

2  Takk, Stinamarier

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 22. november 2018

Vi besøkte Olivia Østbanehallen 15.11.18 kl 16 pga kort vei til Operaen. Maten til 4 ut av 5 i gruppen bommet totalt. Entrecòte x 2 dårlig preparert og dårlig kvalitet, samt «kjølig». Stekt torsk grå/beige av farge var tørr og liten. Pizza Prosciutto med skinke uten smak. Pizza Margherite var den eneste akseptable. Vi har flere ganger vært veldig fornøyde med Olivia i Hegdehaugsveien og trodde det ville være samme supre kvalitet i Østbanehallen. Men som sagt: Olivia som vi har opplevd er ikke garanti for god mat.

Takk, fornuftigkunde

Dette var utrolig trist å lese og vi beklager virkelig for den dårlige opplevelsen dere hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil gjerne at dere tar kontakt med leder på restauranten, Øyvind, på oyvind@olivia.no, slik at vi kan komme i direkte kontakt med dere.

Reisende som så på Olivia Østbanehallen, så også på

Har du vært i Olivia Østbanehallen? Del dine erfaringer!