“Vennetur til Oslo”
Anmeldelse av Olivia Østbanehallen

Olivia Østbanehallen
Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I hallen til Oslos første jernbanestasjon ligger Olivias nyeste restaurant flott plassert mellom hvelvingene fra 1854 og torget mot Operaen og fjorden. Olivias ambisjon er å by på de beste smakene fra Italia. Alle lokalene henter inspirasjon fra italienske favorittbyer. Ved åpningen av Olivia Østbanehallen henter vi inspirasjon fra storslagne Milano til matretter og interiør.
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 3 par på Oslotur i helgen. Valgte å spise på Olivia på Østbanehallen. Grunnet anbefaling fra venner og tidligere erfaringer. Det var kø når vi kom, men det gikk raskt å få bord.Også denne gangen ble vi veldig godt mottatt. Meget hyggelig hovmester og servitører. Vi spiste forskjellige pastaretter og pizza. Alt var veldig smakfullt. Panakotta til dessert var også meget smakfullt. Anbefaler å besøke dette stedet. Vi kommer tilbake.

1  Takk, Morten M
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Tusen takk for besøket og takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Dette var gøy å lese. Vi ønsker dere hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Et svært godt måltid levert med smil og god service. Svært trivelig og profesjonell service spes fra assisterende restaurantsjef Katrine. Pizza og entrecôte var veldig bra - manglet egentlig bare akevitt til maten. Måtte "ta til takke" med Grappa. Men ingen grunn til ikke å ta turen innom Olivia Østbanehallen.

1  Takk, janrunaro
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Hadde god tid til bussen og bestemte meg for å ta med et par stykker av Olivias gode pizza. MEN gutta innenfor disken hadde det overhodet ikke travelt. Ei stakkars ungjente sprang for livet med å ta imot ordrer, betaling og bringe ordrer (dette var avdeling Østbanehallen), mens gutta boys kjatret på italiensk og så ut til å ta livet med ro. Jeg nådde IKKE bussen, naturligvis.

1  Takk, BrithP
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Vi beklager så mye for treg service. Tusen takk for at du sier ifra til oss.

Anmeldt 20. desember 2018

Jeg og en venninne spiste på Olivia Østbanehallen en travel lørdag kveld før jul.
Masse folk, men vi hadde bestilt bord og fikk en god plassering. Forventet at servicen kanskje kunne bli noe treg, med så mange mennesker i et stort lokale, men vi ble positivt overrasket.
Oppfølgingen fra personalet var super fra begynnelse til slutt.
Forøvrig et stort pluss at betjeningen snakker norsk.
Vi valgte en tre retters julemeny, og var alt i alt veldig fornøyd med maten også.
Spesielt hovedrett og dessert var nydelig. Forretten type "antipasto misto" var også velsmakende, men var, med unntak av brødet, kjøleskapskald. Visse ting må vel gjøres ferdig på forhånd når pågangen er så stor, men iskald caprese er ikke så hot:-) Jeg kommer gjerne igjen og kan absolutt anbefale stedet til andre!

Takk, Else-Hilde K

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding. Vi beklager så mye for kald forrett, slik skal det selvfølgelig ikke være. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 2. desember 2018

Det er min første gang på Olivia på Østbanehallen. Det første en kommer en merker seg når en kommer inn i det store spiserommet er at gjenstene er i alle aldre! Det er et godt tegn, da apellerer de til mange. Det er også velsignet høyde under taket, servicen var ok og til lunsj var FRITTATA OLIVIA, omelett, svært smakfull. Absolutt et hyggelig sted! Ikke romantisk, mye folk og litt støy, men god for lunsj. Kaffen var litt kald.

1  Takk, Hans-Olav J
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk for besøket og takk for tilbakemelding! Og beklager så mye for lunken kaffe, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Reisende som så på Olivia Østbanehallen, så også på

Har du vært i Olivia Østbanehallen? Del dine erfaringer!