“Middag lørdag”
Anmeldelse av Olivia Østbanehallen

Olivia Østbanehallen
Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I hallen til Oslos første jernbanestasjon ligger Olivias nyeste restaurant flott plassert mellom hvelvingene fra 1854 og torget mot Operaen og fjorden. Olivias ambisjon er å by på de beste smakene fra Italia. Alle lokalene henter inspirasjon fra italienske favorittbyer. Ved åpningen av Olivia Østbanehallen henter vi inspirasjon fra storslagne Milano til matretter og interiør.
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Ble relativt raskt tildelt bord for 6, og meny og servitør var kjapt på plass. Mat og drikke kom og som bestilt, og forrett og hovedrett med vinpakke kom på plass og var bra... men så stoppet det opp ( kanskje som følge av skifte av kelner ).. De som hadde bestilt enkelt drikke måtte purre for å få denne. Vi som hadde bestilt pakke mått purre på, og vente på dessert. Den dessertvin som var inkludert i pakken kom aldri ☹️.

Takk, 984pers
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Tusen takk for tilbakemelding. Vi beklager så utrolig mye for venting og dårlig service, dere skal ikke måtte purre på mat og drikke. Slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss. Vi vil gjerne at du kontakter daglig leder på restauranten, Marte, på marte@olivia.no, slik at vi kan komme i kontakt med deg.

Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte bord til en lørdag ettermiddag før vi skulle videre på show. Flere servitører passet på oss,så vi manglet ingenting. Et sted vi kommer tilbake til

Takk, SissiB37
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 21. januar 2019

Julebord med venner i desember. Vi hadde bestilt bord og ankom restauranten. Det første som slo meg var at det var meget trang ved bordene, nesten litt vanskelig å kunne holde en samtale med de på mitt eget bord. Synes også at servicen denne gangen var langt under det man kan forvente, tydelig at at de hadde lite folk på jobb og de hadde det meget travelt. Maten, stod heller ikke helt til forventningene denne gang. Små porsjoner, til en dyr pris. Dessverre ble det ikke slik vi hadde sett for oss denne gangen.

Takk, Bjørn L
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei Bjørn. Dette var trist å lese og vi beklager så mye for denne dårlige opplevelsen. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Takk for at du sier ifra til oss.

Anmeldt 13. januar 2019

Vi var på Olivia i Østbanehallen før forestilling i Operaen. Hadde litt dårlig tid, men servicen var så rask at det ikke ble noe problem. Vi fikk maten raskt etter bestilling. God mat, og ikke minst veldig god Tiramisu og espresso etter maten. Det eneste vi ikke var så fornøyd med var sittehøyden på sofaene. De var veldig lave. Men alt i alt- veldig fornøyd. Ble godt mette til en overkommelig pris. Anbefales!

Takk, Nina V
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Tusen takk for besøket og takk for fin tilbakemelding. Dette var hyggelig å lese. Vi ønsker dere velkommen tilbake til oss en annen gang!

Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Var innom en mandag kveld for å ta en pizza. Vi var fire personer, ventet 45 min for å få bestille pizza. Ikke så lang tid for å få maten, og den smakte jo godt. Spurte om å få betale ventet 30min, spurte en annen servitør om å få betale. Ventet 20min til, spurte igjen. Da kunne vi få betale. Helt håpløst!

Takk, Thomas W
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Dette var veldig trist å lese og vi beklager så utrolig mye for lang ventetid. Slik skal det selvfølgelig ikke være! Takk for at du skriver til oss slik at vi kan ta dette videre.

Reisende som så på Olivia Østbanehallen, så også på

Har du vært i Olivia Østbanehallen? Del dine erfaringer!