“lunsj for 1”
Anmeldelse av Olivia Østbanehallen

Olivia Østbanehallen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I hallen til Oslos første jernbanestasjon ligger Olivias nyeste restaurant flott plassert mellom hvelvingene fra 1854 og torget mot Operaen og fjorden. Olivias ambisjon er å by på de beste smakene fra Italia. Alle lokalene henter inspirasjon fra italienske favorittbyer. Ved åpningen av Olivia Østbanehallen henter vi inspirasjon fra storslagne Milano til matretter og interiør.
Anmeldt 14. juli 2021

Jeg har cøliaki så veldig nøye på hvor jeg spiser og hva.
Bestilte pizza, betalte ikke noe ekstra for glutenfri pizza. Alle pizzaene kunne fås glutenfrie. Spiste og veldig fornøyd med maten. Servitøren var under opplæring, det syntes ikke. Super dyktig og hyggelige ansatte.

Takk, 712linn_ae
Emilia, Guest Relations på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Tusen tack för otroligt fin feedback! Hjärtligt välkommen tillbaka till oss! :-)

2024 av 675 anmeldelser

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god italiensk pizza. Bestilte med ekstra mozarella, og det var nok smart. Mye folk, men fikk maten raskt. Bestilte via nettsiden mens jeg satt der.

Takk, LoveTravel570862
Emilia, Annat på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen tack för hyggelig tilbakemelding! :-)

Anmeldt 27. juni 2021

spist på andre olivia’r, men dette var nok noe av det beste mtp service. og vår servitør var på opplæring fant vi ut på slutten. det hadde ikke vi tenkt, og det kommer fra et bord utelukkende med bransje mennesker.

takk, kommer tilbake

Takk, E6326NFkrisp

Detta var otroligt kul att läsa! Tusen tack för den fina feedbacken, det sätter vi verkligen pris på!
Hjärtligt välkomna åter! :-)

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Det er bare helt herlig å sitte på uteserveringen og drikke iskald sidro Har sittet innendørs også, men det er noe helt eget med uteserveringen på sommerstid.

Takk, frk-ko

Ja men visst är det underbart med uteservering på sommaren! Vi älskar det också!
Tusen tack för full score och hjärtligt välkommen åter! :-)

Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

I pent vær er det fint å sitte ute på Olivia med utsikt. Og Deichmanske bibliotek og Operaen. En gid omelett og en kald pils i sommersola er å anbefale.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Terje J
Emilia, Annat på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2021

Detta låter ju helt fantastiskt! Tack för att du delade med dig och varmt välkommen tillbaka till oss! :-)

Reisende som så på Olivia Østbanehallen, så også på

Har du vært i Olivia Østbanehallen? Del dine erfaringer!