“SKJERPINGS PÅ SERVICE”
Anmeldelse av Olivia Østbanehallen

Olivia Østbanehallen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I hallen til Oslos første jernbanestasjon ligger Olivias nyeste restaurant flott plassert mellom hvelvingene fra 1854 og torget mot Operaen og fjorden. Olivias ambisjon er å by på de beste smakene fra Italia. Alle lokalene henter inspirasjon fra italienske favorittbyer. Ved åpningen av Olivia Østbanehallen henter vi inspirasjon fra storslagne Milano til matretter og interiør.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Sjuukt dårlig service, venta først 20 min på bord ute so blei vi sendt inn å måtte vente 20 minutt til. Når vi endelig fekk bord tok de 35 minutt før vi fekk maten.. sjuukt surt

drakk jo opp drikka før vi fekk mat

Takk, Cruiser38292716802
Emilia, Guest Relations på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt Dawid som er daglig leder på restauranten på: dawid@olivia.no. Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Lang ventetid for å komme inn, sjøl med mange ledige bord. Gikk litt raskere en vi fikk beskjed om da flere valgte å finne annet spisested. Lang ventetid på maten. Maten var medium god.

Takk, Sissel Heier H
Emilia, Guest Relations på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hej Sissel, ibland är det dessvärre sån att det inte är kapacitet att fylla upp alla bord i restaurangen även om de för stunden är lediga. Beklagar väntetiden på matservering, det ska vi självklart ta med oss och se till att bli bättre på!
Tusen tack för din feedback, det hjälper oss att bli bättre!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Har allslags pasta på menyen, men var likevel ikke villig til å la sønnen på 10 år få pasta til biffen istdet for poteter. Veldig merkelig ettersom de likevel kom på et fat ved siden av.

Ellers veldig trivelig og blid servitør.

Takk, Mette Fredsvik V

Tusen tack för din feedback Mette, det tar vi med oss!

Anmeldt 14. juli 2021

Jeg har cøliaki så veldig nøye på hvor jeg spiser og hva.
Bestilte pizza, betalte ikke noe ekstra for glutenfri pizza. Alle pizzaene kunne fås glutenfrie. Spiste og veldig fornøyd med maten. Servitøren var under opplæring, det syntes ikke. Super dyktig og hyggelige ansatte.

Takk, 712linn_ae
Emilia, Guest Relations på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Tusen tack för otroligt fin feedback! Hjärtligt välkommen tillbaka till oss! :-)

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god italiensk pizza. Bestilte med ekstra mozarella, og det var nok smart. Mye folk, men fikk maten raskt. Bestilte via nettsiden mens jeg satt der.

Takk, LoveTravel570862
Emilia, Annat på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen tack för hyggelig tilbakemelding! :-)

Reisende som så på Olivia Østbanehallen, så også på

Har du vært i Olivia Østbanehallen? Del dine erfaringer!