“God mat og bra service”
Anmeldelse av Olivia Østbanehallen

Olivia Østbanehallen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I hallen til Oslos første jernbanestasjon ligger Olivias nyeste restaurant flott plassert mellom hvelvingene fra 1854 og torget mot Operaen og fjorden. Olivias ambisjon er å by på de beste smakene fra Italia. Alle lokalene henter inspirasjon fra italienske favorittbyer. Ved åpningen av Olivia Østbanehallen henter vi inspirasjon fra storslagne Milano til matretter og interiør.
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Bestillte bord til 19.45, selv om jeg var tidlig ute fikk jeg bord fort.
Hyggelig servitør og nydelig mat. Ganske full restaurant, men ingenting å utsette på service! Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: september 2021
Takk, tmiversen
Emilia, Guest Relation på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Tusen tack för otroligt fin tilbakemelding! Hjärtligt välkommen åter!

1923 av 687 anmeldelser

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Positiv opplevelse. Veldig god oppfølging og observante servitører. Spiste lunch i form av omelett og pasta. Veldig godt focaccia brød. Fikk ekstra kaffe skjenket ved bordet. Stort pluss.

Takk, 706kyrrea
Emilia, Guest Relations på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Tusen tack för din fina tilbakemelding, hjärtligt välkommen åter! :-)

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Sjuukt dårlig service, venta først 20 min på bord ute so blei vi sendt inn å måtte vente 20 minutt til. Når vi endelig fekk bord tok de 35 minutt før vi fekk maten.. sjuukt surt

drakk jo opp drikka før vi fekk mat

Takk, Cruiser38292716802
Emilia, Guest Relations på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt Dawid som er daglig leder på restauranten på: dawid@olivia.no. Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Lang ventetid for å komme inn, sjøl med mange ledige bord. Gikk litt raskere en vi fikk beskjed om da flere valgte å finne annet spisested. Lang ventetid på maten. Maten var medium god.

Takk, Sissel Heier H
Emilia, Guest Relations på Olivia Østbanehallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hej Sissel, ibland är det dessvärre sån att det inte är kapacitet att fylla upp alla bord i restaurangen även om de för stunden är lediga. Beklagar väntetiden på matservering, det ska vi självklart ta med oss och se till att bli bättre på!
Tusen tack för din feedback, det hjälper oss att bli bättre!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Har allslags pasta på menyen, men var likevel ikke villig til å la sønnen på 10 år få pasta til biffen istdet for poteter. Veldig merkelig ettersom de likevel kom på et fat ved siden av.

Ellers veldig trivelig og blid servitør.

Takk, Mette Fredsvik V

Tusen tack för din feedback Mette, det tar vi med oss!

Reisende som så på Olivia Østbanehallen, så også på

Har du vært i Olivia Østbanehallen? Del dine erfaringer!