Megselv
Kongsberg, Norge
Anmeldelse av Gaustad Hotell
5,0 av 5 boblerAnmeldt 9. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Our lounge area on the second floor
kr 898
    kr 2 052
Se flere hoteller i Oslo
1924 av 115 anmeldelser
Anmeldt 2. oktober 2018

Dyre rom i forhold til standard, Ingen info på rom, ingen glass. Seng satt på tvers for å se tv , derfor heller ikke noen sengelampe. 30,- pr dag for WIFI er uhørt, er inklusive på de aller fleste hotell. Kaffe må kjøpes utenom måltidene, maten kan sammenlignes med et middels pensjonat/kantine. Langt i fra hotellstandard. Eneste som ligner på et hotel er prisene !!

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, RagnarJ11
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Veldig greit å bo på Gaustad hotell når man har ærend å gjøre på Rikshospitalet. Rommene er helt ok, gode senger og godt renhold. Maten i kantina smaker fortreffelig, hyggelig betjening både der og i informasjonen. Jeg har egentlig ingenting å sette fingeren på, ekstra pluss er at det er få minutters gange til sykehuset, samt trikk til sentrum rett utenfor hotellet. Forvent ikke 5-stjerners standard, for det er det ikke, men hvis du tåler å bo enkelt og bra så er dette hotellet for deg. Hvis jeg MÅ sette fingeren på noe, så er eneste minuset kanskje at man må kjøpe tilgang til Internett...i 2018 burde det være unødvendig;) legg heller på de kronene på romprisen «and make it free»👍👍🙂

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Riviera1966
Anmeldt 21. juni 2018

Hoteller gjør sin jobb som sykehushotell. Frokosten var grei, var stilt og rolig i omgivelsene. Har ingen problem med å leie meg inn hit igjen. Rommene var enkle, kunne vært litt mer nøye på renhold..

Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, MrBuffeten
Anmeldt 28. april 2018

Service:
Frokost 7-9: Umulig når du er pasient på Ullevål og skal rekke time kl.8.Ikke mulig å ordne frokost tidligere. Frokosten avsluttes for tidlig når du trenger tid om morgenen og har time på Ullevål 11. (Tomt for egg halv ni.)
Middag: Ikke mye å skryte av. Vasne grønnsaker og mat som ble liggende for lenge framme. Ikke restaurant, men kantine der man rydder etter seg.
Hadde besøk og ville sette en ekstra middag på rommet. Umulig. Middagen måtte betales med det samme. I resepsjonen tar man heller ikke store sedler. Dette er ikke service.
Hotellet har innsjekking fra kl.15. Ble oppringt ca.14.00 for å høre om vi kom. Hvorfor?

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, inger193
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Hadde 4 overnattinger her i forbindelse med at min datter var innlagt på sykehuset. Jeg hadde lest anmeldelser her inne ang hotellet før vi reiste og jeg så virkelig ikke frem til å overnatte her, men du verden så positivt overrasket jeg ble når vi fikk rommet. Veldig koselig rom, med stort bad, gode senger og rent på rommet. Eneste minuset var frokosten som hadde ganske dårlig utvalg. At man må rydde opp etter seg selv etter frokost gjorde ingenting. Kunne godt hatt gratis WiFi på hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, camilla k