Agoda.comUSD 139
ZenHotels.com
Destinia.com
FindHotel
Anmeldt 12. oktober 2020 via mobile enheter

Gaustad Hotell får terningkast 6 med utmerkelse for den mest elendige maten gjennom tidene. Et utrolig hyggelig personale (på ekte!) og bra+ standard på rommene og hotellet forøvrig trekker opp. Maten er imidlertid en skam og knapt til å tro. At syke og pårørende i tunge stunder skal bli servert mat av denne karakter burde vært førstesideoppslag i tabloidavisene. Som resten av personalet er også kokkene meget hyggelige mennesker. Ja faktisk så hyggelige og ærlige at de på direkte spørsmål om «dagens sei» fortjente betaling så var svaret et kontant «nei». Jeg fikk til og med tilbud om å spise så mye jeg ville «free of charge». Frokosten er derimot godkjent med spiselig eggerøre og bacon. Og salatene i kjøleskapet ved resepsjonen står til terningkast 5. Fire dager med middag på Gaustad Hotell har i hvert fall ført til én positiv ting. Ett kg ned i vekt og nyvunnet interesse for Keto-dietten.

Fire dager med vonde opplevelser på Rikshospitalet er heldigvis snart over. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at eierne av dette hotellet er tilsynelatende blottet for skam. Jeg synes faktisk synd på personalet som er tvunget til å fremstå som eksponenter for denne grisebingeresturanten. Tro det eller ei, jeg kommer gjerne tilbake, men skulle det bli et nytt besøk blir det med VISA-kortet fylt opp for tilkjørt takeaway fra Oslo sine bedre Sushi-restauranter. Takk for meg.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, trondaarre
Anmeldt 11. desember 2019 via mobile enheter

Enkelt, men rent hotell. Rommet gammelt og slitt. Enkeltseng, for myk, dårlig pute og dyna var blytung. Reagerer på at prisen PR natt er 995kr for enkeltseng. Alt for dyrt til så enkel standard. Oppholdsrommet jeg fant , var noen stoler ved inngangsdøra. Grei frokost.

Dato for oppholdet: desember 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, annegunnp2016
Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Har ingenting bra å si om dette hotellet Pasient hotellet bortsett fra at det ligger nært til Rikshospitalet
Vet at pasienter og pårørende har klaget på dette stedet i minst 15 år
Restauranten klarer jeg heller ikke å si noe bra om
Skygg unna Ta trikken ned til et hotell

Dato for oppholdet: desember 2018
3  Takk, 102arnee
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Vanvittig dårlig service i frokostsalen i dag. En liten blond utenlandsk dame som overhode ikke hører hjemme i en servicebedrift. Men de mennene som var der under middagen i går var super service minded. Dato i dag 10.10.19, slik dere kan se på vaktlistene hvem som var på jobb.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, kurtparr
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Vi bodde to netter på dette hotellet. Ligger litt utenfor bykjernen, men med trikken rett utenfor døren og buss/metro like i nærheten, kom man seg raskt der man ønsker. God frokost, hyggelig personale, rene rom gjorde dette til et trivelig opphold.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 277arnee