“Nam!”
Anmeldelse av Haralds vaffel

Haralds vaffel
Vurdert som nr. 1 av 24 Dessert i Oslo
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Kjempegode vafler. Variert utvalg av topping som passer både voksne og barn. Edru priser. Tipp topp!

Takk, Wenche R

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Takk for deilig lunsj i dag. Vi spiste to vafler med ulik topping hver og smakte litt av hverandre. Dermed fikk vi smakt fire ulike, og alle var gode, og det var flere højdare! Men selve falaffelen hadde unikt gode smaker i vaffelen, og blåmuggosten som var valgt var deilig!

Takk igjen, vi kommer nok tilbake og anbefaler gjerne andre å ta brunsjen eller lunsjen her!

Takk, Dorthe S
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Hva skjer dersom du blander en burger-kokk fra det 21. Århundret med bestemors «hemmelige» oppskrift? Haralds Vaffel!

Haralds Vaffel ligger sentralt i Torggata, leverer kundeservice uten like og serverer bedre vafler enn bestemoren din noen gang kan drømme om. Koko$vaffel, Bacon/Bluecheese, eller bare en «digg vaffel» med «tradisjonelt pålegg»? Jeg får vann i munnen bare ved tanken. Det er heller ikke mangel på diverse drikkevarer, og alt kommer til en pris man kan forvente. Lokalet er kanskje lite, men det oppmuntrer til samtaler med andre kunder/Vaffelsjefen selv (Jonathan), og gjør at dette hever vaffelsjappa over andre dessertsteder i Oslo. Så neste gang du er i byen og trenger en god dessert kan du bare droppe å stikke på et «creperie»! Haralds Vaffel er der det skjer!

Takk, Endre M
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Har ikke ord for hvor gode disse vaflene er. Tykke og gode, litt crispy og masse smak. Rimelige priser og topp utvalg av toppings!
Vel verdt et besøk!

Takk, OsloEllen
Anmeldt 22. mars 2018

God musikk, gode folk, gode vafler. Haralds Vafler leverer alltid! Man kan skreddersy vaflene sine til døde, og passer perfekt for allergikere.

Takk, Jonathan H

Reisende som så på Haralds vaffel, så også på

Har du vært i Haralds vaffel? Del dine erfaringer!