“Vaffel bar”
Anmeldelse av Haralds vaffel

Haralds vaffel
Vurdert som nr. 1 av 77 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Super koselig liten is/vaffel bar på Grunerløkka. Hyggelig service og god vaffel med is. Mannen min hadde vaffel og is.

Takk, Lull77

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dette var fabelaktig. Flotte folk med en sjarmerende framtoning som møtte kundene med vennlighet og med hjartet utenpå.

Takk, Lifter12
Anmeldt 6. mars 2021

Guttungen på 11 har sett Haralds Vaffel på TikTok, så det ble et naturlig sted å stikke innom på vår lille vinterferie i Oslo. Og vi angret ikke på det. Vi bestilte begge vaffel med to kuler med is, og ble begge litt overrasket over at vaffelen smakte så godt. Ofte er den bare som underlag for noe digg oppå, men her utmerket den seg alene også.

Det ble en hyggelig vaffelstund på benken utenfor der vi satt og kikket på folkelivet i Markveien. Pluss for hyggelig type bak disken. Hit skal vi tilbake neste gang vi er i Oslo!

Dato for besøk: mars 2021
3  Takk, Leif55
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Verdens beste vafler!! Anbefaler å prøve vegansk kokosvafler. De som jobber her er alltid hyggelige ☺️

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 624karolineb
Anmeldt 17. desember 2019 via mobile enheter

Har besøkt stedet ved flere anledninger, og det er de beste vaflene i Oslo! Min store favoritt er blåmuggost og bacon, som høres helt sykt ut, men smaker helt amazeballs! Kjempegøy å ta med venner og familie som er på besøk fra utlandet for noe litt annerledes. Selger også Tøyen-cola, så A+++++

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Nicole B

Reisende som så på Haralds vaffel, så også på

Har du vært i Haralds vaffel? Del dine erfaringer!