“Uhøflig og usmakelig”

Kafé Celsius
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Kafé Celsius finner du i historiske omgivelser på Christiania torv. I et hjørne av torvet, blant noen av Oslos eldste bygninger, ligger den sjarmerende kafeen som kan skilte med Oslos eldste rom, fra 1626. Kafeen har stort utvalg av småretter/lunsjretter, og enkelte hovedretter. Det er også mulig å bare ta noe varmt eller kaldt å drikke. Om sommeren har Celsius stor uteservering ut på torvet - spesielt populær på fine sommerdager.
Anmeldt 23. august 2021

Etter å ha klaget på manglende servering - fikk jeg ingen beklagelse, kun en overhaling for å være urimelig og beskjed av servitøren om at jeg var "disrespectful". Dette foran både vårt bord og andre gjester.
Opplevelsen ble ikke bedre av at jeg fikk servert en elendig kyllingburger med noe uidentifiserbart frityrstekt, som lignet med en snitzel av svin enn kylling.
Går aldri hit igjen!

Takk, GHIIHG

Anmeldt 18. juli 2021

Bestilte vegetarburger. Den var glovarm og virket som den var varmet opp i mikrobølgeovn.
Smaken var rett og slett fraværende. Med litt godvilje kunne jeg kanskje kjenne en smak, men da måtte jeg legge fantasi til godviljen. Å lage en velsmakende vegetarburger klarer jeg fint selv, og kommer aldri til å kaste bort penger på mat på Kafè Celsius igjen.
Alt for få poteter som riktignok var stekt, evt forstekt for så å varmes opp i mikrobølgeovn.
Å kreve nesten 200kr for så elendig mat er mildt sagt drøyt. Jeg spiste opp fordi jeg var veldig sulten, men burde sendt skiten tilbake.
Skuffende dårlig! Spis et annet sted!

Personalet er hyggelig og imøtekommende, men mange hverken snakker eller skjønner norsk. Engelsk-kunnskapene hos enkelte var også under pari...

Glasset med vin var godt under 1,5dl. (Tipper ca. 1,2 eller 1.3dl)

Stedet har en veldig flott beliggenhet, og har en svært gjennomført bakgård med fontene.

Hyggelig personalet som får nest-høyseste karakter p.g.a dårlig språk.

Kafè Celsius bør bestille ny kokk eller skjerpe smaksløkene. En så elendig vegetarburger er ikke verdt en krone, og langt fra 189 kroner som Celsius krever... Anbefaler INGEN å bestille vegetarburgeren.

Hørte fra sidebordet at de andre burgerne heller ikke var mye å hoppe i taket av ...

Takk, Ole_Martin1
Anmeldt 4. oktober 2020

Svært smaksrik opplevelse, spesielt oksekjake med bl a pepperrotkrem og rødbetmos! Herlig!
Blid og oppmerksom betjening! Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 528cathrind
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble glemt av og fikk hverken Mathias eller drikke. Vi så andre fikk som etter oss og vi fikk også spørsmål fra servitører om vi hadde bestilt, noe vi sa ja til.
Når vi fikk maten fikk mannen en liten burger med masse potet og brød og jeg fikk blåskjell som ikke var spisende vi fikk rabatt på vår handel, det var det eneste positive

1  Takk, Travel379366
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet her for noe godt å drikke på uteserveringen en sommerdag nå nylig. Kjempegod service med påpasselige kelnere som hele tiden sørget for å følge opp bordene. Flott beliggenhet med lite trafikkstøy.

2  Takk, Rune1973

Reisende som så på Kafé Celsius, så også på

Har du vært i Kafé Celsius? Del dine erfaringer!